|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Originala
|
Sv: Utholdenhet i ekteskapet
Det nekter jeg å tro. Det må være en illusjon!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Utholdenhet i ekteskapetPuh, det var da enda godt vi har mulighet til å påvirke livet vårt selv. : puster lettet ut: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Utholdenhet i ekteskapetJeg kan se ut fra mitt egent ekteskap (som forøvrig snart er over)
|
|
|
#4 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utholdenhet i ekteskapetMine foreldre er skilt, og jeg som du HI kommer til å gjøre ALT for å ikke skille meg.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utholdenhet i ekteskapetDette er et tema jeg og gubben aldri diskuterer egentlig... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utholdenhet i ekteskapetMine foreldre er skilte, men har flyttet sammen igjen. Selv har jeg 2 havarerte samboerskap bak meg med et barn fra hvert av dem.
|
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Utholdenhet i ekteskapetJeg ser hva du mener, Fadese, og jeg følger tankegangen din. Jeg tror bare at det ikke vil fungere så lenge i praksis - jeg tror man før eller seinere vil ha så store, egne behov at det vil gå ut over vennskapet med barnefar, "samliv" og generelt humør. Og: man kan jo bo sammen med barne sine om man er skilt også? Ikke fulltid, men likevel ganske mye? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Originala
|
Sv: Utholdenhet i ekteskapet
Og det er jeg helt enig i! Man skal ikke utslette seg sjøl. Man skal ikke påføre seg helseskader (nå tenkte jeg primært på psykiske (depresjon, for eksempel)) ved å bli. Men om det funker greit, så kan man kanskje greie seg uten sex og kjæresterier for en periode, for barna sin del. Og jeg tror ikke det er en umulighet for alle. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Utholdenhet i ekteskapetDet blir jo et definisjonsspørsmål egentlig; hvor går grensen mellom å ta mest hensyn til barnas behover og "lykke" - og sine egne? Hvor krysser linjene? Jeg kjenner så altfor mange som har ødelagt mye for barna sine nettopp fordi de MÅTTE ha i både pose og sekk og bare ikke klarte vente lenger.
|
|
![]() |
|
|