|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degDet er så mye rare greier ute og går i testene til TV2 og F&B, at jeg ikke gidder å bry meg. Ikke leser jeg F&B og ikke ser jeg TV2 hjelper deg, heller.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degHer var det vel også forskjel på vannavvisende og vanntett? Eller? (noe sånt)
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg
Testen på TV2 hjelper deg var bare av vanntette dresser. Det synes jeg er rart når det skal teste vinterdresser. En god vannavstøtende dress (f.eks. Troll), bør da tas inn i en vinterdresstest...
|
|
|
|
#5 |
|
Bedreviter
|
Trolldressen er vanntett etter de kriteriene de har brukt i testen. Den kommer i samme kategori som Reima Tec når det gjelder vann- og vindtetthet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
This is normal!
|
Ja, det er min erfaring også, og nå ser jeg at Troll faktisk skriver at dressene er vanntette. Da er det merkelig at den ikke var med i testen...
|
|
|
|
#7 |
|
saftig
|
Nå må jeg fortelle at jeg kjøpte en Friendsdress til toern for noen år siden. Enern hadde samtidig ReimaTec. Dressene var LIKE GODE, men på prisen skilte det tusen spenn. Friendsdressen (Coop sin) var vanntett, tynn og varm, akkurat som ReimaTec.
|
|
|
#8 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degJeg fikk heller ikke noe ut av dette. Men jeg har blitt så Ticketfrelst at det blir det merket uansett. Sist redigert av emm : 03-10-08 kl 01:02. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degTeit test, siden mange av de mest kjøpte dressene ikke en gang var med i testen. |
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Er ikke testen Svensk egentlig?
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Testene var iallefall gjort i Sverige - og jeg fant en dansk side hvor også friendsdressen gjorde det bra. På den testen er forøvrit TTH også testet.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren nok
|
Tror nok at den Friendsdressen er bra.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degDet er godt mulig |
|
|
|
#14 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degJeg stoler ikke på disse testene for fem flate øre. Det å inkludere pris er latterlig, spesielt i de tilfeller hvor prisen trekker ned karakteren. Videre er bevegelighet alfa omega. Det at små ettåringer skal kunne bevege seg uten å oppleve ubehag er minst like viktig som slitestyrke. Jeg hadde aldri kjøpt en Coop-dress til mine, no way. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degJeg handler ikke ytterklær fra kjedebutikkene, så ja, fordi det er en Coop-dress. Men det fordi-et kommer jo av en grunn, og den grunnen heter dårlige erfaringer. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det var ikkje meint som dissing altså. Eg ville berre ha bekrefta om det var det som var årsaka. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degJeg må innrømme at jeg synes det er litt i overkant fjollete å ikke kunne kjøpe en dress fordi den kommer fra en kjedebutikk, men at man MÅ ha noe som koster 1000,-. mer fordi det er merketøy.
|
|
|
#19 |
|
Ringskrømt
|
Er det meg du sikter til? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
saftig
|
De to dressene jeg snakket om var temmelig like, også når det gjaldt mykhet.
Jeg er tilbøyelig til å være enig med deg.
|
![]() |
|
|