|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en matcherVelger ikke umatchende klær hvis matchende klær er lett tilgjengelig. Men jeg prøver å ta ut det lille jeg har av pyntesyke på meg selv og ikke på ungene. Styling av småbarn til hverdags gir meg ingenting (bare mer klesvask og det er jeg ikke interessert i).
|
|
|
#23 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en matcherNei, absolutt ikke. Jeg har funnet ut at mine små innehar egen personlighet. Derfor er det opp til dem å finne klær som de føler jeg vel i (både han på 4 og hun på 6). De finner de rareste sammensetninger, men så lenge de selv synes de er fine så greit for meg. Det eneste jeg gir beskjed om er hvilket vær de må finne klær til. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en matcherSønnen min er forresten helt og fullstendig uinteressert i klær, og det passer meg fint. Har til dags dato ikke hatt en eneste diskusjon om hva han skal ha på seg (klær eller ikke, derimot...) Håper søsteren blir likedan.
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Er du en matcherJeg liker fine klær - pr. min definisjon ja - men det viktigste er comfort, og at de er praktiske. |
|
|
|
#26 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Er du en matcherEndelig fant jeg en fordel med å ha en rosaelskende datter: hun matcher. I en peride har alt vært rosa, så matching har vært enkelt-penkelt. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Er du en matcher
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en matcherDu hadde blitt skilt fra meg. Relativt kjapt.
|
|
|
#29 |
|
Bedreviter
|
Jeg gjør som Esme på Blobben. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du en matcherJeg er en delvis matcher jeg også. Mer enn mange kanskje. Er veldig opptatt av barneklær, og sokker kan ikke ha en tilfeldig farge heller. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ute på tur
|
Sv: Er du en matcherNei, jeg er nok ikke en sånn matcher.
|
|
|
#34 |
|
godt brukt
|
Sv: Er du en matcherNei. Vi har de klærne vi trenger, noe matcher og noe ikke. Vi prøver å ikke ha overflod og har kun det vi trenger stort sett. Det matcher når vi skal i selskap, besøk eller lignenede. Men i barnehagen og ellers så er det ikke ofte det er full match. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er du en matcherJeg er en matcher. Selvfølgelig må sokkene ha farge som passer til resten av antrekket.
|
|
|
|
#38 |
|
flisespikker
|
Ja, altså, hva man synes er meningsløst kommer såklart an på hva man selv er opptatt av. Det var ikke noen objektiv vurdering. Jeg synes det ville være meningsløst å bruke penger på flere jakker enn nødvendig, når det allerede er så fullt i gangen som det er, og når ingen av oss er opptatt av å skulle ha ytterjakker som matcher med buksene eller genseren.
|
|
|
#39 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Er du en matcherJeg er en matcher ja. Jeg får spader om klærne ikke matcher, ja selv på vesla. Men det meste av hennes klær går jo sammen, så det er ikke sånn at jeg bruker timesvis på å finne riktige kombinasjoner altså.
|
|
|
#40 |
|
Mother of Dragons
|
Uten megling først?
|
![]() |
|