|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Vaklende
|
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?
But åff kårse. Jeg håpet inderlig at noen som var hakket smartere enn meg ville kommentere denne så jeg kunne forstå den. :tusler i seng for å hvile de stakkars hjernecellene: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Originala
|
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har for det første liten interesse av hva andre har i skapet sitt. Dessuten er jeg en forferdelig stor rotekopp sjøl, så jeg hadde satt særdeles lite pris på at andre snoket i mine skap. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Vis meg ditt medisinskap og jeg skal si deg hvem du er. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er nok litt privat sånn, snoker ikke i andres skap, og liker heller ikke at gjester er for nysgjerrige, valser inn på soverommet, roter i kjøkkenskap osv. Det hender man får velmenende gjester som skal være snille og finne sin egen te, rydde opp osv, mens jeg foretrekker at de holder seg i stua. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?I mammas og svigermors - ellers ikke.
|
|
|
#6 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Bare hvis det er tomt for toalettrull og jeg må ha mer.
|
|
|
#7 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Hahaha, nei, det gjør jeg ikke. Med mindre det er tomt for doruller og jeg er i knipe liksom, da kan det hende jeg åpner et skap som ser ut som om det er dorullskapet og titter forsiktig. Men å snoke i andres skap, neeei, det holder jeg meg for god til
|
|
|
|
#9 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Huff, nei det gjer eg ikkje! Ein kan jo ende opp med å finne ut ting ein ikkje vil vite!!!!
|
|
|
#10 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Selvfølgelig ser jeg i andres skap. Jeg liker å få med meg om de har det ryddig eller rotete, hva de har i hvilket skap, om undertøyet ligger på soverommet eller på badet , hvilket bind og temponger som brukes, om hånddukene har tellekanter, om de bruker mye halvfabrikata, om de har store eller små havregryn og om glass og kopper står blandet eller om de står på hver sin side. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Charming! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nei, det gjør jeg ikke. Jeg håper ingen glor i mine skap heller.
|
|
|
#15 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nei, det er ikke spesielt spennende synes jeg. Men folk kan godt åpne mine skap, det bryr jeg meg ingenting om.
|
|
|
#16 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Hvem har sett Skapulf (Monster In The Closet)?
|
|
|
#18 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Det må vel være min eneste motivasjon for å kikke i noen andres baderomsskap. Jeg kan huske å ha gjort det ved et par anledninger. Jeg kan også huske at jeg da prøvde å ikke se noe annet enn det jeg så etter. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?En venninne av meg var på besøk hos svigerfamilien sin, og åpnet skapet på badet. Der var det klistret en post-it-lapp der det stod noe sånt som "60% av alle gjester titter i skapet på badet"
|
![]() |
|
|