|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har alle barn skøyter?Storesøster fikk skøyter til jul i fjor, og har gått på skøytekurs denne høsten, så hun behersker det bra nå.
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har alle barn skøyter?I borettslaget jeg bor så har alle barna skøyter siden vi har egen skøytebane. Men jeg tror ikke skolen forutsetter at alle har dette. Men det kan jo hende at det har en sammenheng med at vi bor på den andre siden av byen?
|
|
|
|
#24 |
|
Textrovert
|
Sv: Har alle barn skøyter?
|
|
|
#25 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har alle barn skøyter?Vi bor i vinterland, så her er det vanlig at gymtime inne erstattes av skøyte-time eller ski-time. Nå hadde vi uansett hatt slikt utstyr, så det gir ikke oss noe ekstraskostnader.
|
|
|
#26 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Har alle barn skøyter?Skøytebane på skole er kult for kidza, men strevsomt for læreren.
|
|
|
#27 |
|
© All rights reserved
|
I skiløypa på Gjøvik hadde 99% av alle barna Bjørn Dæhli fancysmancy kondomdress. Mine barn var veldig ut i sine Reimadresser. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
flisespikker
|
Sv: Har alle barn skøyter?Jeg har ikke noe forhold til skøyter overhodet, jeg tror aldri jeg har vært nærmere et par skøyter enn avstanden fra Karl Johan til skøytebanen i Spikersuppa.
|
|
|
#29 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har alle barn skøyter?Jeg tror skøyter har blitt veldig mye vanligere bare de siste årene. De har vært lange barfrostperioder med flotte skøyteforhold.
|
|
|
#31 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har alle barn skøyter?Snuppa får klare seg med sånne vokseskøyter en god stund fremover. Det er veldig praktisk at de ikke trenger å byttes ut hvert eneste år. Nå er hun på 25-28. Neste år arves de av knerten (som får stå med bruskasse) og så får hun nye i 29-32.
|
|
|
|
#32 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har alle barn skøyter?Er det egentlig noe "galt" med de vokseskøytene? Jeg syns de ser helt kjempegode ut, jeg! (Vi har likevel måttet bytte ut hvert år - han vokser 3 størrelser i året.
|
|
|
#33 |
|
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du ikke ta turen bortom Sportslåven da? Tror sikkert de har veldig billige skøyter til både store og små der. Kjekt å ha - Poden hadde flere skøytedager på skolen i fjor, og skal ha nå i morgen. Og så bor dere jo slett ikke så langt fra flere skøytebaner/vann så dere kan jo ta en skøytetur med innlagt grilling av pølser på bål.
|
|
|
#34 |
|
Textrovert
|
Sv: Har alle barn skøyter?Sportslåven? :tydeligvis ikke noe sportsmenneske: Er det den ved bakken?
|
|
|
#35 |
|
I mål
|
Sv: Har alle barn skøyter?Men altså, med fare for å avspore tråden til Divine; er disse skøytene like kalde som de var? Fra mine arveskøyteturer husker jeg bare at jeg frøs og frøs og frøs på tærne. Grusomt. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har alle barn skøyter?Det vannet dere av og til går tur til?
|
|
|
#37 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har alle barn skøyter?Nei, de er tykke og gode, de vi har kjøpt.
|
|
|
#38 |
|
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|