|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor nærme eksen er du komfortabel med å bo? | |||
| Hver sin del av tomannsbolig går greit |
|
22 | 20,37% |
| Minst et hus mellom oss, takk! |
|
21 | 19,44% |
| Så lenge det er ute av synsvidde går det greit |
|
39 | 36,11% |
| Samme nabolag, men minst 5 minutters sykkelavstand |
|
15 | 13,89% |
| Samme by får holde! |
|
10 | 9,26% |
| Ideelt sett burde eksen bo et veldig varmt sted langt borte |
|
11 | 10,19% |
| Denne pollen er en dustepoll |
|
3 | 2,78% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg vet ikke jeg.
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Hvis jeg hadde hatt en idiotex så hadde selvsagt det hele stilt seg helt annerledes. Da hadde jeg ønsket minst 5 minutters sykkelavstand.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?
Er det ikke det dere har nå da? Vet ikke hvor lang tid det tar å sykle trappene mellom en etasje jeg, men tror sannelig at jeg hadde brukt mer enn 5-minutter... |
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg mener at man bør bo inninfor samme skolekrets. Jeg er vel ikke helt på skillsmisse jeg heller, men har det vært et kjipt brudd som han har hatt et sterkere ønske om enn meg, så har jeg sikkert velle hatt han utenfor synsvidde. Har dette vært noe vi har vært enige om, har vi kanskje kunne bodd nærmere.
|
|
|
#6 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Vi bor i to forskjellige skolekrets og ser at det blir litt dumt. Er såpass langt at det er noen år før de kan sykle mellom oss, men det tar kun få min. med bil. Tror nok han flytter nærmere etterhvert.
|
|
|
#7 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Må nesten ta med at jeg ikke har svart i pollen, ingen alternativer passet synes jeg.
|
|
|
#8 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?allium, jeg lagde det alternativet for deg og et par andre. Det er ikke alle ekser man kan ha noe komfortabelt forhold til, men jeg håper de er unntaket.
Men det var interessant å lese hva du tenkte om det. Jeg tenker først og fremst på hva man selv ville sett på som ok, ikke hva som er tingenes tilstand. Jeg vil tro at mange bor lenger fra hverandre enn den ene eller begge kunne tenkt seg, av praktiske eller økonomiske grunner eller fordi den ene parten tenker annerledes. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Et steinkast?
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Hver gang jeg tenker på dette så går jeg gjennom følgende steg:
|
|
|
#12 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tenker jeg også. For ikke å snakke om et par jeg kjenner, som har to leiligheter sammen - rekkehuset der barna bor, og en liten leilighet. De bytter på å bo sammen med barna, og å bo i leiligheten.
|
|
|
#13 |
|
Live and let live
|
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Akkurat nå hvor situasjonen er urealistisk tror jeg nok at jeg gledelig hadde bodd like ved, man vil jo tro man er rasjonell og fornuftig. Virkeligheten ville nok vært vanskeligere. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vaklende
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Polyanna er så søt! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg har bodd i nabohuset til min ex.
|
|
|
#17 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?*Å hoppsideisi*
Sist redigert av Interference : 21-01-09 kl 00:54. Årsak: Trenger ikke å fyre opp liksom. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg kunne bodd i samme 2 mannsbolig, ingen problem fordi vi er verdens beste venner. Vi har hatt ett kjempegodt forhold etter bruddet. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
Det er det veldig mange som sier til Exbo og meg.
Tja, det er levelig med denne delingen en god stund i hvertfall. Jeg tror jeg blir boende her (i samme blokk) et drøyt år til (har bodd slik i ett år nå), og jeg håper og tror at vi får til denne delingen fram til jeg flytter et annet sted. Og ja, det ville også vært aktuelt om bilen vi har nå blir ødelagt og vi må kjøpe ny.
|
|
|
#20 |
|
Bare sær
Skjønner.
|
![]() |
|
|