|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Åttlinglegen skal granskes
Eh, jo. Jeg er smått sjokkert over at du i det hele tatt kan komme med en slik uttalelse.
![]() |
#22 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I følge NBC har hun planer om å fortsette på en master i "counseling" fra høsten av.
![]() |
#23 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Åttlinglegen skal granskesAntall barn fra før syns jeg er irrelevant så lenge det er privat finansiert.
![]() |
#24 |
Lysende norsk flaskekoker
|
Du kødder nå håper jeg? Ett tvillingsvangerskap er ett risikosvangerskap i seg selv, ett trillingsvangerskap er ett ekstremt risikosvangerskap og oppover derfra går det bare en vei mtp.risiko for komplikasjoner hos mor og ekstremprematur fødsel og med alle de risikoer det innebærer for barna. Det er galskap hverken mer eller mindre å sette inn 6 egg. At noen kan gjøre det for penger burde være ulovlig og straffbart med større straff enn å miste legelisens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Åttlinglegen skal granskesOg der har hun fått sin egen webside. Ser ut til at hun ønsker donasjoner … http://www.thenadyasulemanfamily.com/
![]() |
#28 |
Pauset
|
![]() Sv: Åttlinglegen skal granskesbina: At det går bra en gang, betyr ikke at det er verken risikofritt eller at man burde tillate dette som vanlig praksis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Åttlinglegen skal granskesNå syns jeg akkurat denne saken er hårreisende, og syns det er direkte uforsvarlig å sett inn så mange embryo i en kvinne som har vist seg å være svært fruktbar med IVF. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Åttlinglegen skal granskesOg der hadde hun 10+ uker igjen av et normalt svangerskap.
![]() |
#35 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Åttlinglegen skal granskesÅ herremingud for en enorm mage!
![]() |
|
|