|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
By the Sea
|
Sv: Begrenset profil FB
Ja.
|
|
|
#23 |
|
flisespikker
|
Sånn tror jeg mange har det.
|
|
|
#24 |
|
By the Sea
|
Det forstår jeg også, selv om jeg ikke velger å gjøre det sånn selv.
|
|
|
#25 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh? Var det det som skjedde? Da forstår jeg mer at du reagerer, ja. De jeg har gitt begrenset tilgang, er folk som har spurt meg om å bli "lagt til på lista." Omvendt blir jo helt meningsløst? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Begrenset profil FBHelt enig med deg, Zöe. Når det går den veien, så skjønner jeg virkelig ikke vitsen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Begrenset profil FBJeg har noen foreldre (til mine elever) som venner på FB, og jeg ønsker ikke at de skal se hver en fjasete profilmelding og hver en dustete test jeg tar i øyeblikk av kjedsomhet. De får derfor tilgang til en begrenset profil. Men jeg ville jo aldri funnet på å sende dem en venneforespørsel i første omgang, så den begrensede profilen er mer for å unngå å avvise venneforespørsel fra dem og oppleves som uhøflig eller arrogant eller kjip eller noe i den duren. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Begrenset profil FBJeg har bevisst sagt nei til folk jeg ikke ønsker skal se "alt", synes ikke det har vært noe problem. De jeg har, har full tilgang. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Begrenset profil FBJeg aner faktisk ikke hvem av mine vel 200 venner som har gitt meg tilgang til hva. |
|
|
|
![]() |
|
|