|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?
|
|
|
#3 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Noen ganger er naboer dritt å ha. Skjønner at du blir litt irritert jeg, men desverre er det ikke noe man får gjort med sånt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Jeg hadde ikke klart å dy meg, og hadde hengt opp noen av de psykedeliske stoffene jeg har funnet på Fretex.
|
|
|
#6 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Jeg syns det høres litt smigrende ut, jeg, men det er sikkert fordi jeg aldri har opplevd at noen hermer etter meg.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
maler
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Jeg har forresten hermet etter naboens kjøkkenbord. Jeg hadde sett det i butikken og lurt på om det passet, og da jeg så hvor godt det passet hos dem, kjørte jeg rett til ikea og kjøpte maken. De har hermet etter mine blomsterkasser. Og terrassebeis.
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Hva fant hun ikke igjen? :domm: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Ikke så rart kanskje. Jeg mener å huske jeg skrev endel komplett uforståelige setninger da jeg tok ex-phil.
|
|
|
#12 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Det er da forskjell på å ikke tåle det, og å irritere seg litt over det? :forvirret:
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg hadde ikke orket å irritere meg over sånt en gang. Men det er jo meg. Jeg har ikke så mye krefter at jeg har noen å spandere på naboer med like gardiner.
|
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Har ikke lest lenger enn hit, men jeg skjønner virkelig ikke at man kan irritere seg over det engang. Ikke i det hele tatt. Nøyaktig som andre flirer over folk som hermer, flirer jeg over at noen kan finne på å reagere på det. Hva så om noe er likt? Hva er trusselen? Føler man seg invadert? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Søt og rar
|
Jeg skjønner at jeg blir sett på som hårsår her i denne tråden - det er greit, det.
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Nei, jeg synes ikke nødvendigvis at du er hårsår. Jeg sier bare at JEG ikke skjønner at noen reagerer. Jeg respekterer likevel at andre ikke er like meg. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Nei, livet er for kort til å irritere seg over sånt.
|
|
|
#19 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Jeg aner ikke om jeg hadde giddet å irritere meg over det, men folk er nå en gang forskjellig.
|
|
|
#20 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Dette er første gang jeg dekorerer min egen hage
|
![]() |
|
|