|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
seru
|
Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jeg har blitt særere og særere i forhold til fb, og har slettet en haug med "venner". Nå har jeg omlag 50, og er som noen andre nevnte her "lite søkbar".
|
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?
*prøver på et søk i ren nysgjerrighet*
|
|
|
#3 |
|
Stiv
|
Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jeg har godkjent de fleste. Avviste nylig en som jeg ikke kjente igjen i det hele tatt, selv om forklaringen hun skrev på hvor hun kjente meg fra, nok var riktig. Det er jo greit å i det minste vite hvem vennene er...
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Ja, jeg avviser. I begynnelsen higet jeg etter å ha flest mulig på vennelisten min, men ettersom tiden gikk var det ikke fullt så spennende lengre. I første omgang halverte jeg vennelisten min, men nå er jeg langt mere kritisk og sletter hvis det er folk jeg ikke har noe kontakt med. Det er et par-tre til som snart skal gå, for jeg er egentlig ikke så interessert i å vite middagsmenyen hver eneste dag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jeg avviser elever og folk jeg ikke snakker med. Men jeg liker å ha tidligere klassevenner som jeg liker på lista. Da småprater vi og er litt oppdaterte på hverandres liv. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jeg avviser folk jeg egentlig ikke kjenner eller ikke har kjent. Gamle klassekamerater synes jeg bare er hyggelig, jeg bruker facebook til å holde kontakten med folk jeg ellers ikke ville hatt kontakt med. Jeg har gjenopptatt kontakten med flere gamle venner etter jeg registrerte meg på facebook. Men jeg har avvist noen som jeg enten ikke kjenner eller ikke vil ha på lista av andre grunner.
|
|
|
#7 |
|
Grubler.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Siterer Katta helt og holdent.
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jepp, men som regel godkjenner jeg dem, for så å slette dem etter en uke eller to. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Jeg har også gjort det på en som maste veldig. |
|
|
|
#10 |
|
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke turt å gjøre dette, av frykt for at jeg plutselig skal dukke opp på *People you may know* hos de det gjelder.
|
|
|
#11 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jeg avviser og rydder i vennelista mi rett som det er.
|
|
|
#12 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Ignorerer i vei. Neida, ikke så ofte, men det forekommer da. Avviser folk jeg aldri likte selv om jeg godt vet hvem de er. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jeg synes Facebook er så synlig og overfladisk at det ikke har noe særlig med "ordentlig vennskap" å gjøre, så jeg ser ingen grunn til å begrense meg til å bare ha nære venner på listen. Jeg har avvist et par forespørsler, men det har vært folk jeg ikke kjente. Det er ikke noe på Facebook-siden min som ikke "hele verden" kan se, om de vil, og jeg synes det er hyggelig med små drypp om hva folk jeg kjenner (eller har kjent en gang) driver med. En form for veldig lavnivåkontakt som gjør at jeg kan ha kontakt med mange, mange flere enn jeg ellers ville hatt ork eller energi til å følge opp.
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
En sånn har jeg også. Vi gikk i samme klasse ett år og likte ikke hverandre spesielt godt, vi hang ikke i samme gjeng eller hadde noe særlig med hverandre å gjøre. Hun har lagt meg til tre-fire ganger, og jeg har avvist.
|
|
|
#15 |
|
Drømmer
|
Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jeg har avvist flere og har også kuttet kraftig ned på listen min, nå har jeg vel 300 på vennelisten. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fabelaktig
|
Fnis. Jeg har også en sånn. Hun gikk to klasser over meg på ungdomsskolen, og vi var såvidt på hils. Jeg hadde ikke kjent henne igjen nå, dersom det ikke hadde vært for at hun har forsøkt lagt meg til 20-30 ganger. Nå virker det som om hun har tatt hintet. Eller reist på ferie.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Jeg avviser de jeg ikke aner hvem er, og de jeg ikke kan fordra. Men, jeg har fortsatt mange på lista som jeg aldri har møtt, og har preika masse svada med mennesker på andre siden av jordkloden bare fordi vi har et eller annet felles. Gøy! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Kun hvis det er noen ikke husker eller vet hvem er, eller hvis det er elever som vil bli venn. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
can-jur
|
Sv: Avviser du venneforespørsler på Facebook?Bruker facebook til å holde kontakt med venner og bekjente.
|
|
|
|
#20 |
|
heimføing
|
Etter å ha opplevde noe lignende, så lar jeg være å avvise venneforespørsler som jeg ikke gidder godta... Jeg lar de "henge og dingle" der oppe i hjørnet heller |
|
|
|
![]() |
|
|