|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Noe å tenke påUt fra dette kan vi trekke slutningen at i New York er det mye bakgrunnsstøy, og at de fleste bruker mp3. |
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Noe å tenke påMan skal også huske at å oppfatte kvalitet er en treningssak. Er det en sjanger man hører lite på, er det vanskeligere å bedømme om noe er "bra" eller "dårlig". Det gjedler kanskje spesielt sjangre som krever mer av lytteren, som endel klassisk, samtidsmusikk og f.eks. black metal.
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noe å tenke påDet er f.eks en del kunstinnstallasjoner jeg ikke hadde oppfattet som kunst dersom de ikke hadde stått på et museum eller i et utstillingslokale, så settingen er nok viktig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Noe å tenke påKontekst er hele ideen bak bruken av "ready-mades", altså vanlige gjenstander plassert i en kunstkontekst. Som f. eks. Duchamps pissoar, som er selve symbolet på kunst som setter idé foran utførelse.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Noe å tenke påJeg er den første til å innrømme at jeg er helt håpløs på alt kunstnerisk. Jeg gripes noen ganger sterkt av noe. For eksempel Vildanden av Ibsen. Eller Brooklyn Bridge. Eller Bryllup på Trollhaugen. Disse griper meg så sterkt at jeg har hatt en intens fascinasjon av dem helt siden jeg første gang traff dem. |
|
![]() |
|
|