|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Misteri på homsebar
Nå har jeg ikke vært på dette stedet, langt mindre besøkt det. Men svarene kan jo være mindre kø, eller det kan være vedkommende ønsket å unngå gloryholes eller annen spenning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Misteri på homsebarJeg har vært èn gang på byn med homser, og det var leg-en-darisk. Jeg lo så jeg fikk vondt i siden, hele tiden ...
![]() |
#24 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Misteri på homsebarDet er da ganske så vanlig at homser går på jentedoen! Iallfall på homsesteder... Nesten flere menn som gikk på jentedoen enn guttedoen da jeg i min tid var en del på byen med en homsekamerat.
![]() |
#26 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Misteri på homsebar*dobbel* |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Passiv
|
Det er en meget liberal holdning til dette med gutte og jentedo på homsestedene. Der bruker man den ledige doen.
Jepp. |
![]() |
![]() |
#30 |
...we have cookies
|
Ble med en kompis både på Castro og på London - den gang han var singel og jeg bodde i Oslo. Jeg har never-ever følt meg så til de grader... oversett. Nei, ikke engang oversett kan beskrive det - det var som om jeg ikke eksisterte. Det har sikkert sammenheng med at kameraten min hadde draget og alle blikk skled av meg som teflon og festet seg på han i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Misteri på homsebarHehe - jeg har motsatt erfaring av Bobbelur. Jeg får en voldsom oppmerksomhet på både lesbe og homsebarer. Jeg vet hvorfor også. Det ser ut til å være stor interesse for høye damer med langt hår, og blant gutta vil jeg tro jeg er høy nok til at jeg kan passere som en meget dyktig (håper jeg) transe eller noe. |
![]() |
![]() |
#32 |
Pauset
Jeg er ikke høy og lys, og tror ikke noen ville ta meg som transe, men likevel har jeg aldri følt meg oversett på slike steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Glamorøs
|
Nåja, homser har vel ikke akkurat eneretten på å være UTROLIG rare. Jeg regner med at at forholdet rare homser er omtrent det samme som rare heterofile.
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Misteri på homsebarJeg kjenner gaaanske mange heterofile som jeg tror mange vil si er rare. |
![]() |
![]() |
#36 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Bruker den ledige doen uten å kjønnsdiskriminere den? Jo, så absolutt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Pauset
Nei, ikke helt. Det er litt tryggere å flørte og tulle med en litt eksentrisk homse enn en rar hetrofil mann. Det er litt mere avklart på en måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Glamorøs
|
Ikke forholdet til, men antallsforholdet.
![]() |
#39 |
...we have cookies
|
Ja, den kan jeg skjønne... Jeg har nesten dratt samme konklusjon, bortsett fra at jeg visste ikke at vedkommende hadde vært kvinne - jeg bare trodde hin var homse med hang til lær og... Vi snakket lenge sammen, og det var ikke før vedkommende var gått bort at jeg fikk høre sammenhengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Pauset
Det er jo mye rart blandt alle folk, men i enkelte homofile miljø dyrkes det litt og det blir en litt selvforfyllende profesi. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|