Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ler du ofte høyt når du surfer på FP?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 23:07   #1
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ler du ofte høyt når du surfer på FP?

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Jupp... Og jeg har til og med måttet forklare både mann og datter neon ganger hvorfor jeg ler, og det er ikke alltid like lett...
"øh, nei, du skjønner at, det var en dame som brølte til mann, barn og fremmede menn på toget, men som nå har sluttet og så fikk mamma bilder hodet sitt om seg selv, og ja du vet..?..... " "æh, nei?? Hvordan da, mamma?" Hilsen datter... N

Gammel 17-11-09, 23:02   #2
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Dere som ler høyt, kan dere gi et eller flere eksempler på tråder som var utrolig morsomme?? Så kan jeg få bekreftelse en gang for alle på min dårlige humor lissom...

Gammel 17-11-09, 23:05   #3
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Dere som ler høyt, kan dere gi et eller flere eksempler på tråder som var utrolig morsomme?? Så kan jeg få bekreftelse en gang for alle på min dårlige humor lissom...

Jeg kan nok ikke gi deg eksempler, for jeg ler av de merkligste ting. :rar humor:
Men det er ikke nødvendigvis trådene jeg ler av, men oftere enkelte innlegg.

Gammel 17-11-09, 23:13   #4
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Men det er ikke nødvendigvis trådene jeg ler av, men oftere enkelte innlegg.

Og bildene som kommer opp i hodet når man leser visse svar. Det blir temmelig tørt om man skal forklare humor, kjenner jeg.

Gammel 17-11-09, 23:13   #5
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Tråden om livslærdom er morsom!

Gammel 18-11-09, 00:22   #6
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Ja, det gjør jeg. Senest nå i kveld i tråden om livslærdom II- der var noen herlige!

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:13   #7
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Og bildene som kommer opp i hodet når man leser visse svar. Det blir temmelig tørt om man skal forklare humor, kjenner jeg.

Ja, nettopp.

Gammel 17-11-09, 23:16   #8
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Jeg tar den. Jeg syns og det er vanskelig å forklare hvorfor jeg ler av enkelte ting, og det blir langt fra morsomt om jeg forsøker.

Gammel 17-11-09, 23:07   #9
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

What?? Oute meg selv og min vannvittige dårlige humor? Nope. Noen ganger ler fordi noe er morsomt, andre ganger (ofte) fordi noe er komisk av en eller annen fjern grunn...

Gammel 17-11-09, 23:26   #10
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

En gang var det noen som hadde lagt ut linker til noen nybegynner tabber på NM, ei som hadde trykket feil og brukt en smile-smiley eller knegge-smiley i de mest utenkelige innlegg. Da lo jeg så tårene trillet i lang tid etterpå.

Gammel 17-11-09, 23:56   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

En gang var det noen som hadde lagt ut linker til noen nybegynner tabber på NM, ei som hadde trykket feil og brukt en smile-smiley eller knegge-smiley i de mest utenkelige innlegg. Da lo jeg så tårene trillet i lang tid etterpå.

Det var skratte-smileyen, og det var på SM.
Jeg husker det veldig godt.
Hun så ikke animasjonen på sin datamaskin, så hun trodde skrattesmileyen bare smilte hyggelig.

Gammel 18-11-09, 00:06   #12
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Hun så ikke animasjonen på sin datamaskin, så hun trodde skrattesmileyen bare smilte hyggelig.

Den tråden er det beste jeg har lest på nettet noen gang! Ler høyt nå, bare ved tanken

Gammel 18-11-09, 15:52   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den husker jeg ja. Eller, husker hvertfall alt snakket om den.
En annen jeg synes er fantastisk og som jeg lo høyt av (selv om det var tragisk, huff), var da ei brukte denne i en kondolansetråd, hun trodde den gråt hysterisk. Jeg skjønner ikke at det går an å ta SÅ feil.

Gammel 18-11-09, 17:04   #14
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Den husker jeg ja. Eller, husker hvertfall alt snakket om den.
En annen jeg synes er fantastisk og som jeg lo høyt av (selv om det var tragisk, huff), var da ei brukte denne i en kondolansetråd, hun trodde den gråt hysterisk. Jeg skjønner ikke at det går an å ta SÅ feil.

Og nå lo jeg høyt igjen - tror jeg dementerer påstanden om at det tilhører sjeldenhetene...

Gammel 18-11-09, 17:01   #15
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den var fantastisk! Tenkte jeg skulle dra fram den en gang jeg hadde en dårlig dag, en virkelig innertier!

Gammel 19-11-09, 08:33   #16
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ler av, ler med, knegger og himler.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 00:05   #17
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Å, ja, den var herlig. Den burde legges ut en gang i halvåret.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 23:29   #18
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ja! Veldig ofte.
Matblunder-tråden er en av deem som har fått meg til å næmest ligge utover tastatret i latterkrampe, og elles ler jeg mye av gode formuleringer som det kry av her på fine forumet.

Gammel 17-11-09, 23:37   #19
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.

Gammel 17-11-09, 23:40   #20
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Og der lo jeg igjen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.