|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnJeg er også på den at man ikke har nødt å kle seg ut som nisser for at det skal bli julekort. Det er ikke søtt - bare rart synes jeg. (Men nå synes jeg jo at bamseklær til barn bare er slemt også - så jeg ser kanskje ikke det søte i så mangt)
![]() |
#23 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnJeg syns det er kjempekoselig med julekort, uansett om det er bilder av bare barn eller hele familier. Kortene står til pynt på hylla over jul... og så går de heller useremonielt i søpla etterpå.
![]() |
#24 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnVi har bilde med alle fire på - årets ble tatt i øspøsende regn med nisselue på alle mann. Mannen og jeg er vel strengt tatt "gamle" for formålet, men pyttsann
![]() |
#25 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnJeg synes ungene er supersøte som nisser, og i år er kortet med alle 3 iført nisseantrekk. De syntes de var fine selv, og var helt med på ideen om å knipse nissebilde i skogen. Nå ta vi generelt gode bilder, har godt kamera og tenker litt komposisjon, og er ungene med på det som skjer så blir det bra resultat.
Mens jeg kunne synes det var rart å sende fra seg et bilde som ikke var optimalt (da jeg er opptatt av sånne ting) enn hva ungene direkte hadde på seg. Fordi jeg er opptatt av bilder. Men så rister jeg av meg tullete tanker, og tenker at det er artig å få kort uansett, og hyggelig å følge med på hvordan barna utvikler seg hos andre også. :nysgjerrig: Sist redigert av Dronningen : 03-12-09 kl 10:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
flisespikker
|
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnJeg synes det er hyggelig med julekort med bilder på, enten det er av hele familier eller av barnet/barna. Jeg vet at noen synes det er "uinteressant" (eller kanskje til og med "teit") med slike kort, men det plager meg ikke - de får bare la være å se så lenge på vårt kort hvis de ikke liker det.
![]() |
#27 |
Live and let live
|
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnJeg elsker julekort av barn, - og familier, og julebrev, og egentlig all koselig julepost. Jeg tar vare på bildene også, og planen er å sette dem i album, eller kanskje jeg bare skal lage meg en kort-boks der jeg samler alle fine kort jeg får.
![]() |
#28 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barn
Helt enig med deg.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnSom en som foreløpig ikke har barn vil jeg bare spille inn at jeg synes det er kjempekoselig å få julekort med de søte små - og gjerne foreldrene også. Jeg setter dem nok ikke i album, men de står fremme til godt over jul og blir tatt vare på etterpå. Om det er med nisseluer eller ikke er jeg ikke så opptatt av - jeg har vanskelig for å se for meg oss med nisseluer sammen med barna vi forhåpentligvis får, men folk får gjøre det de synes er gøy selv, mener nå jeg. :diplomatisk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Retromum
|
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnVi har heller ikke barn enda og derfor bruker vi bilder av substituttbarnet (les bikkja) istedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gal kattedame
|
Det samme gjorde vi med bilder av gamlekatta før vi fikk barn. Nå er både barn og katter med.
![]() |
#33 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnJeg har flere bekjente som har fortsatt å sende julekort med bilde av barna etter at de er blitt både tenåringer og voksne, og jeg må si det virker litt pussig på meg når jeg får bilder av 20-åringer i posten. Da er det bedre med et familiebilde, ja.
![]() |
#34 |
By the Sea
|
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnJulekort med bilder er helt topp, og jeg kaster aldeles ikke slike bilder etter jul - tar vare på dem og setter de inn i album.
![]() |
#35 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnMin sønn nektet å være med på flere julekort da han var 12 år gammel. Da ville han ikke mer. Greit nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnMine barn er små, så hvor lenge det blir kort med bilde vet jeg ikke. Jeg skal i allefall gjøre det jeg kan for å unngå å være med på bildet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Julekort med bilder av egne barnHusker ikke helt når vi sluttet jeg, var vel ikke helt utenkelig sånn rundt 14-15-årsalder, tror jeg... altså, at JEG sluttet å være på julekortet mamma sendte, bortsett fra at vi tok familiebilde som hun sendte som julekort da jeg var 21. Min mann, da samboer, har vel også vært med på julekort et år, sånn "her er hele vår familie, med barn og svigerbarn"-greie som hun sendte til div eldre slektninger langt borte.
![]() |
#38 |
Weeeee
|
![]() |
#39 |
By the Sea
|
Hvorfor?
Hvorfor ikke?
![]() |
#40 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det trodde, og syntes, jeg og. Koselig å følge med fra år til år hvordan barna vokser opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|