|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)
Det er i gruppe som heter "Barnevernet - Norges mareritt" og som beskriver BV som tyranner som går inn og henter barn uten grunn osv. Jeg leste litt på veggen der inne og det gikk mye i "fuck barnevernet, brenn i helvete" osv.
![]() |
#22 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Jeg er i evig krig med familien på vaksinefronten, så Dragens gruppe var et fint tilskudd.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Jeg har også lagt merke til at et par av mine venner på FB har meldt seg inn. En av dem er ei som bl.a. ikke gir barna sine smertestillende og febernedsettende "fordi det er gift". |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Enig med HI, og Iset også. Synes slike grupper er totalt ubegripelige, og skjønner ikke dem som melder seg inn... I såfall tenker man ikke mye over hva det er man melder seg inn i, og hva men egentlig støtter med å gjøre det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)
Unik?
Fikk opp mange barneverngrupper, men tenkte at det kanskje var den. Litt verre den der, spør du meg.
Jeg ville ikke meldt meg inn i verken den ene eller andre hjernedøde gruppen (ja, jeg synes "svargruppene" er like latterlige), så det er vel ikke snakk om å støtte noen som helst. Nøytral? Tja, heller totalt likegyldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Nei, rine, mitt inntrykk er at de fleste andre her inne evner å forstå at andre kan reagere på noe selv om man ikke reagerer nevneverdig selv.
![]() |
#28 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Jeg MÅTTE bare melde meg inn i svargruppa som Dragen linket til, om i det minste for å vise noen på lista mi hva jeg synes om deres holdninger.
![]() |
#29 |
Halloen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Halloen!
![]() Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Din også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Hysteri og hysteri. Media gjør det de kan for å tjene penger, jeg har ikke opplevd noen form for hysteri fra folk flest akkurat rundt SI. Nå var vi heldige i den forstand at SI viste seg å være langt mindre dødelig enn de første rapportene tydet på. Til gjengjeld var den temmelig smittsom. I motsetning til SARS, som vel hadde en dødelighet på rundt 20 % (og det er veldig, veldig, veldig mye), men til gjengjeld hadde en lav smittegrad. En gang kommer kombinasjonen av disse igjen, som spanskesyken. Det er bare et spørsmål om tid.
![]() |
#33 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Jeg blir nok ikke så veldig provosert, men tenker mer at de er en gjeng med tullinger. Jeg har gjerne fordommer mot slike grupper uten dårlig samvittighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: "Vi som IKKE tok vaksinen mot svineinfluensa, og lever ennå!" (Facebook)Støtter Skremmeren helt ut jeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Opp og fram, - framover
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Halloen!
Dette er jeg enig i. Vaksinemotstanderene, noen av dem, tok også helt av. (Var det ikke noen som gikk i demonstasjonstog? Mot en frivillig vaksine? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Sviiisj!!
|
Jøss. Høres nesten ut som at de er skuffa. Her forventet de seg Svartedauden, og så ble det ikke noe av?!
![]() |
#38 |
This is normal!
|
![]() |
![]() |
#39 |
kan tilsettes alkohol
|
Jeg siterer dette, siden det bør leses to ganger.
![]() |
#40 |
Halloen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|