|
![]() |
#4 |
villende
|
![]() Sv: Donald Trump
Ja, særlig. |
![]() |
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg tror virkelig ikke det er mange som bruker senabort som prevensjonsmiddel, og det er jo litt av ironien - de av amerikanerne som kjemper så hardt mot abort i en hver form fordi alt liv er hellig, er mye de samme som mener at etter at barnet er født så må man klare seg selv på alle vis. Å være foreldre til et multihandikappet barn er jo vanskelig nok i Norge, hvor vi har en velfungerende velferdsstat....
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Donald TrumpSom en komiker jeg så:
#7 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpSex-undervisningen suger ja. Man lærer om mensen og hormoner og lite annet. I Texas deler de til og med opp undervisningen om kroppen for gutter og jenter.
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Donald TrumpKan jeg spørre om noe helt annet?
![]() |
#9 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Donald TrumpNate Silver tvitrer at det mest sannsynlige call-utslaget er hvis/når Biden tar over ledelsen i Pennsylvania. Han mener vi bør holde Arizona unna pga usikkerheten der (mis-call) og at Georgia sannsynligvis blir så jevnt at det er duket for omtelling.
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Mailet med en amerikansk kollega i USA i dag. Han mente det nok kan ta et par dager til.
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg lurer også. Biter negler her...
#12 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpTell me about it, Gaia. Jeg har hatt ganske mange diskusjoner med amerikanere jeg anså som liberale om dette med sex. Det var virkelig gjengs oppfatning at jenter og gutter ikke kan ha sex før ekteskapet. Eller, «i alle fall ikke i mitt hus». Besøk av kjæresten? Åpen dør? Overnatte? Hvert sitt soverom. Og her snakker vi om personer langt over seksuell lavalder som har vært sammen i mange år, i det ene tilfeller var de til og med forlovet og bryllupsdag bestemt! Jeg husker jeg spurte om de var så naive at de trodde åpen dør hindret sex, og en litt tørr kommentar om at mange amerikanske barn unnfanges i bil. «Men da skjer det i alle fall ikke under mitt tak».
#14 |
Shake it out!
|
Men de fortsatte å telle, gjorde de ikke?
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Donald TrumpGeorgia så helt rødt ut da de bare telte valgdagsstemmene, men nå blir det bare jevnere og jevnere. Det er veldig mange poststemmer og de er overveldende blå. Men holder det til å ta ham igjen? Hvis det gjør det, så blir vel forskjellen mindre enn 1 % og da vil Trump kunne be om omtelling.
![]() |
#16 |
Shake it out!
|
Enig. Men da må de telle alle jevne stater, også de hvor Trump vant med knapp margin. Jeg tror ikke han uten videre vil synes det er en god ide.
#17 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Det er taperen som kan be om omtelling. Og betale for det.
#19 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Donald TrumpJeg sjekker Fox og CNN jevnlig og venter i spenning. Dette er alt for nervepirrende. Og så er jeg spent på hva Trump sier og gjør om/når han taper. Og ikke minst hva alle de rabiate med våpen gjør...
|
|