|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Heia DnB NOR!Jeg har Postbanken og har fått både mail,sms og beskjed i nettbanken om stengningen i påska,OG jeg hadde flaks som ikke ble rammet av feilen idag,i butikken,da kan denne påska ikke bli annet enn bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Heia DnB NOR!Ja og ser jeg burde ha lest hele tråden hehe
![]() |
#43 |
Pauset
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!Jeg kan jo ha en update her, for de som ikke gidder lese hele tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!
Så bra!
![]() |
#46 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!Jeg er derimot en Postbanken-kunde som hadde fått med meg infoen, men som hadde notert feil tidspunkt for oppstart og som derfor ikke klarte å få overført penger når jeg satte meg ned for å gjøre det og som følgelig er blakk frem til lørdag. Og jeg har bare meg selv å skylde på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Pauset
|
Er lov å bli sur på verden for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Hertuginne
|
Ja, det er nesten som om du trenger en helt egen tråd på FP. Se bare hvor godt det virket for Joika.
![]() |
#54 |
Hertuginne
|
Nei, tror ikke det. Jeg tror kjeltringene i stor grad angriper der de tror mottakeren er svakest, det vil si de som bruker nettlesere som ikke er så hippe og som ikke er så vel bevandret i å oppdatere virusprogramvare og slikt.
![]() |
#56 |
Hertuginne
|
Og det er jo egentlig ganske logisk, kjeltringene vil ha mest mulig penger for minst mulig innsats, og da velger de plattformer som er mest brukt, nettlesere som har størst markedsandel, banker med mange kunder osv osv.
![]() |
#58 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Heia DnB NOR!Sikkert, det har jeg ingen kvalifisert mening om. Med det finnes sikkert en æreskode blant kjeltringer, om ikke å røre de kule greiene. Men jeg mistenker det har mer med å maksimere profitt enn noe som helst annet.
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins Sist redigert av Adrienne : 20-04-11 kl 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Bedreviter
|
Jeg hang med helt til dit, og trodde jeg hadde peiling, men du mistet meg på kakaoen, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|