|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste kjøpeketchupenUngene liker best Idun, og da får de det. Det jeg liker med Idun er at den er den suverent beste ketchupen å lage tynne striper med, f.eks. på pølser. Jeg liker ikke når det kommer ut svære klumper eller tykke striper sånn at alt smaker bare ketchup. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste kjøpeketchupenHer i huset går det i Superbra ketchup, som er mannens favoritt og som jeg også liker godt, og Idun chiliketchup, som jeg må innrømme jeg foretrekker i de aller fleste tilfeller. Bruker ikke veldig mye ketchup, men må ha litt når vi har burgere eller pølser, og det har vi jo litt oftere nå som grillsesongen har begynt.
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Den beste kjøpeketchupen
|
|
|
|
#6 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mulig det havnet en av hver av de der flaskene (finnes en sennep også) i vår handlekurv her om dagen også. Fordi de var så søte...
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Den beste kjøpeketchupenJeg liker best Idun sin originale. Spiser ikke så mye ketchup og det faller inn under de tingene som skal smake det samme som da jeg var lita. Comfort food for meg er makaroni med ost og ketchup og litt stekt gilde grillpølse. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Den beste kjøpeketchupenHer i huset er det vanlig Idun som det går av. Det er ikke mange flaskene som går i løpet av et år, men dog.
|
|
|
#14 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Den beste kjøpeketchupenVi bruker idun, Ingen av oss spiser mye ketchup, og jeg har vokst opp med idun ketchup, så da har jeg bare fortsatt med den.
|
|
|
|
#15 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Den beste kjøpeketchupenVi bruker Heinz, både voksne og barn liker den best. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Den beste kjøpeketchupenJeg måtte |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Grunnen til at jeg valgte å presisere at det var snakk om kjøpeketchup allerede i overskriften var at jeg er helt sikker på at noen ville ha svart "lag kketchupen selv, det er best!" hvis jeg ikke gjorde det. Og jeg har ikke tenkt å lage ketchupen selv. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Den beste kjøpeketchupenVi bruker Idun, men jeg liker egentlig Heinz best. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Den beste kjøpeketchupenKetchupen man får i de små posene på McDonalds er best til pommes frites, iallfall.
|
![]() |
|
|