Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Den beste kjøpeketchupen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-15, 10:42   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Den beste kjøpeketchupen

Vi liker best Idun uten tilsatt sukker.

Gammel 04-06-15, 10:50   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste kjøpeketchupen

Jeg unngår også å kjøpe de med kunstig søtning.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 10:57   #3
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Ungene liker best Idun, og da får de det. Det jeg liker med Idun er at den er den suverent beste ketchupen å lage tynne striper med, f.eks. på pølser. Jeg liker ikke når det kommer ut svære klumper eller tykke striper sånn at alt smaker bare ketchup.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 11:03   #4
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Her i huset går det i Superbra ketchup, som er mannens favoritt og som jeg også liker godt, og Idun chiliketchup, som jeg må innrømme jeg foretrekker i de aller fleste tilfeller. Bruker ikke veldig mye ketchup, men må ha litt når vi har burgere eller pølser, og det har vi jo litt oftere nå som grillsesongen har begynt.

Jeg likte ikke ketchup i det hele tatt da jeg var barn. Da var det sennep som gjaldt.

Har du forresten sett at Idun har kommet med sånne små ketchupflasker for feks turbruk? De vanlige inneholder litt over 500 g (er det 530 tro?) og disse må inneholder 210 g. Hvis dere ikke bruker så mye ketchup kan jo det være noe kanskje?

Gammel 04-06-15, 11:13   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Har du forresten sett at Idun har kommet med sånne små ketchupflasker for feks turbruk? De vanlige inneholder litt over 500 g (er det 530 tro?) og disse må inneholder 210 g. Hvis dere ikke bruker så mye ketchup kan jo det være noe kanskje?

De var så søte at vi måtte kjøpe en. Jeg er sucker for miniatyrer.

Gammel 04-06-15, 11:27   #6
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

De var så søte at vi måtte kjøpe en. Jeg er sucker for miniatyrer.

Mulig det havnet en av hver av de der flaskene (finnes en sennep også) i vår handlekurv her om dagen også. Fordi de var så søte...
Man må jo ha vanlig ketchup i hus dersom man skulle finne på å invitere venner med større barn enn det vi har på middag i sommer feks.

Gammel 04-06-15, 11:23   #7
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker best Idun sin originale. Spiser ikke så mye ketchup og det faller inn under de tingene som skal smake det samme som da jeg var lita. Comfort food for meg er makaroni med ost og ketchup og litt stekt gilde grillpølse.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 11:31   #8
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hahaha, de små, søte måtte vi kjøpe også. Fordi de er så søte.

Gammel 04-06-15, 14:54   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her i huset er det vanlig Idun som det går av. Det er ikke mange flaskene som går i løpet av et år, men dog.
Jeg liker ikke vanlig ketchup, men synes i alle fall å kjenne forskjell på idun og f.eks de superbillige - de smaker vitterlig ingenting.

Gammel 04-06-15, 15:31   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blåser i den ene testen etter den andre i dag og lar humla suse ser jeg.

Gammel 04-06-15, 15:37   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

You crazy woman you!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 15:38   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Ja her går det raskt nedoverbakke nå merker jeg.

Gammel 04-06-15, 16:00   #13
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bruker stort sett Idun, jeg tror ikke ketchup er særlig sunt uansett.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 16:31   #14
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Vi bruker idun, Ingen av oss spiser mye ketchup, og jeg har vokst opp med idun ketchup, så da har jeg bare fortsatt med den.

Gammel 04-06-15, 18:04   #15
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vi bruker Heinz, både voksne og barn liker den best.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 18:47   #16
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte litt av begrepet Kjøpeketchup.

Jeg synes ketchup smaker ganske så likt uavhengig av merke og kjøper det som står nærmest eller koster minst. Den vi har nå er fra salatmesteren og så har vi en mini fra idun.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 19:06   #17
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har faktsik alle de tre typene som er nevnt her i kjøleskapet.
Barna liker Idun best, jeg sverger til Bergbys. I tillegg har jeg Heinz.

Gammel 04-06-15, 20:02   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg måtte litt av begrepet Kjøpeketchup.
.

Grunnen til at jeg valgte å presisere at det var snakk om kjøpeketchup allerede i overskriften var at jeg er helt sikker på at noen ville ha svart "lag kketchupen selv, det er best!" hvis jeg ikke gjorde det. Og jeg har ikke tenkt å lage ketchupen selv.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 19:54   #19
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bruker Idun, men jeg liker egentlig Heinz best. Det er sikkert fordi det er mannen som kjøper ketsjup, jeg savner det aldri, og vi spiser veldig lite av det. Har det vel på bordet max en gang i uka.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 19:58   #20
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ketchupen man får i de små posene på McDonalds er best til pommes frites, iallfall. De er også veldig kjekke å ta med på tur.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:38.