|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Oi. Jeg er visst ikke enig med "alle andre". Så lenge mannen din stiller, så tenker jeg at det hadde vært greit for deg å dra på løp. Mannen din kan jo gi deg referat og han svarer helt sikkert greit på det de andre foreldrene kanskje spør ham om.
![]() |
![]() |
#42 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?
Jepp. Jeg hadde valgt foreldremøte, uten tvil. Det er noe med å være tilstede, kunne svare på spørsmål og danne en relasjon til de andre foreldrene med en gang. Da vil det være lettere å snakke sammen om situasjoner skulle oppstå.
![]() |
#43 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?
![]() |
#44 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg tror jeg hadde angret meg om jeg ikke hadde valgt foreldremøte i akkurat det tilfellet her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Hertuginne
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg er kanskje farget av at vi ikke har hatt mulighet til avlastning på ettermiddager og kvelder, dermed har vi kun vært en forelder på hvert eneste foreldremøte siden storebror begynte på skolen for seks år siden.
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Vi går som regel også bare en forelder, men jeg syns første møte på ny skole er annerledes. Det handler om å treffe lærere, andre foreldre, bli kjent. Og når i tillegg ens eget barn er på agaendaen... Jeg hadde ikke vært i tvil om prioriteringen i alle fall, så lenge det er praktisk mulig å få det til så begge kan gå.
![]() |
#47 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Jeg er helt enige med Tallulah, men jeg skjønner at det er et dilemma. Det er særlig det med å møte andre foreldre som jeg synes er viktig på det første foreldremøtet på ny skole. Spesielt siden du sier at du ikke vil gå i passiv-fella fra barneskolen tenker jeg at du kan angre på at du ikke var med på dette møtet.
![]() |
#48 |
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Energimessig å løpe dagen etter koloskopi tror jeg ikke er noe problem (jeg har tatt koloskopi 4 ganger). |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Foreldremøte, ingen tvil.
![]() |
#50 |
|
Jo, for meg er det det, når settingen er som den er. Og her er jo ikke barnepass til yngre søsken eller barnet som skal begynne på uskolen noe tema. Om ikke begge foreldrene har mulighet til å delta av ymse grunner, er noe annet enn at foreldrene velger å ikke delta.
![]() |
![]() |
#52 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Hvis man har en plan allerede, og den andre foreldren kan være på møte hadde jeg valgt den opprinnelige planen min for dagen.
![]() |
#53 |
Off the map.
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Enkelt i dette tilfellet: Foreldremøte.
![]() |
#54 |
|
Vi stiller også som regel alltid bare en på foreldremøter, men det er pga jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
maler
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Det er greit at bare mannen stiller, men jeg ville vært der selv. Første på ny skole bruker å være viktig.
![]() |
#56 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Jepp.
![]() |
#57 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Her er det sjelden begge foreldrene stiller på foreldremøte, så om far stiller hadde ikke jeg droppet andre avtaler som var bestemt før foreldremøte.
![]() |
![]() |
#58 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?For meg går foreldremøte under "må", så jeg hadde dratt på det. Særlig når det er første møte på ny skole.
![]() |
#59 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?For min del er ville dette ikke vært et dilemma - jeg ville deltatt på foreldremøtet. Å velge bort å delta på foreldremøte på bakgrunn av et løp ville jeg sett på som helt uaktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Møte.
![]() |
|
|