Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg kan ikke fordra homeparties

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 11:07   #41
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg kan ikke fordra homeparties

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har to venninner som er aktive på denne homeparty-greia. Jeg har vært på mye - med to formål: treffe andre kjentfolk jeg treffer sjelden og spise kake *enkel*

Resten av de jeg har noe med å gjøre holder ikke på med homeparties.

Jeg har ingen venninner som er aktive innen homeparte, men jeg deltar for å treffe kjente, og for å spise melkeholdige matvarer. Jeg synes det er koselig. TW har jeg kjøpt litt av, de silikonformene og bakeunderlaget var/er genialt til glutenfri baking.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 11:11   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg kjøper store sett med plastbokser fra Nille og Europris, og de er faktisk like gode spør dere meg. Har hatt noen av dem i hele 3 år, og de funker like fint etter masse maskinoppvask, frysing og diverse. Gidder ikke å bruke 5 ganger så mye på plast fra TW.
TW har jo andre ting som er interessante da, men jeg har ikke hatt det store behovet enda.

Gammel 27-08-07, 11:19   #43
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Tupperware, Oriflame, Cacas og lignende synes jeg det er helt OK å gå på, men jeg synes "hallelujastemningen" kan bli litt voldsomt i lovprisningen av plastbokser og billige kremer. Nesten så jeg kunne hatt lyst til å skrevet oppgave om emnet

Akkurat dette gjør at homeparty kan være moro synes jeg. Det er årevis siden en venninne av meg ordnet Tupperwareparty, og da måtte vi holde oss i skinnet for ikke å brøle av latter innimellom. Etter at selgeren hadde gått satt vi fnisende igjen og fjollet om alt det artige som var lovprist. Jeg kjøpte et bakeunderlag, og har i grunnen ikke behov for mer Tupperware enn det såvidt meg bekjent.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 11:26   #44
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært på et Tupperwareparty en gang og ble bare sittende og fnise og si veldig "ååå" og "jøss" for å liksom være med

Ellers er det ikke helt min greie nei!
På et dildoparty tror jeg at jeg ville følt meg veldig beklemt egentlig. Det samme med sexy undertøy.

Gammel 27-08-07, 11:30   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var på et dildoparty i fjor, i et utdrikningslag. Synes egentlig det var ganske morsomt. Og ja, jeg handlet.

Gammel 27-08-07, 12:17   #46
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg signerer hvert ord du skriver, Fnatten, men jeg ble litt nysgjerrig på hvorfor hva det er med MK-konseptet du har problemer med. JEG har problemer med det fordi jeg har oversatt retningslinjene for konsultene deres og lest svart på hvitt hvilke metoder de benytter seg av. Fysjom.

Det er flere ting jeg ikke liker i MK.

Det første er kombinasjonen av amerikansk overklassereligiøsitet og salg.
Dette er ikke like synlig i Norge som det er i USA, men leser man om Mary Kay og filosofien bak så skinner det tydelig gjennom. Jeg har opplevd at selgere har brukt denne typen salgsargumenter i forhold til meg fordi jeg er kristen og det blir jeg kvalm av. Mary Kay, som satte Gud høyest må jo stå bak gode produkter.. Nei sånt synes jeg blir ekkelt.

Dessuten synes jeg det med de veldige skjemaene osv og den individuelle veiledningen blir for mye av det gode i forhold til salgspress.

Jeg kjenner godt folk høyt oppe i MK i USA og de ser vel på meg som et uttrykk for norsk jantelov når jeg ikke lovpriser den fine rosa Mary Kay-mercedesen de har fått bruke den tiden de selger mest.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 12:21   #47
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og når vi er inne på temaet fikk jeg nettopp en melding av en bekjent om å komme på Party denne uka.

Ikke denne Kirsebæra nei!

Gammel 27-08-07, 13:31   #48
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Homeparties har jeg et rimelig avslappa forhold til siden jeg svært sjelden inviteres på sånt. De gangene jeg har vært på det har det vært mest for det sosiale, men jeg har da handla litt og

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 13:39   #49
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Og når man har glemt igjen et eller annet av rester i kjøleskapet, så er det VELDIG greit at boksen er fra Nille og kostet 2,50; da kan man nemlig bare pælme hele sulamitten. :erfaren:
De fra TW koster jo flesk!

Det går fint å glemme kjøttdeig i fem uker i en TW-boks (stekt kjøttdeig altså), det var to små muggflekker på det, da gubben tok den ut.

...mannen min var alene hjemme i fem uker i sommer...

Gammel 27-08-07, 13:45   #50
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg må bare si at jeg har virkelig store problemer med å se hva som er så fantastisk med overprisa plastbokser

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Jeg lurer også på hva som er så fantastisk med det

Både min mor, svigermor og svigerinne har en del Tupperware, syntes ikke det er noe spesielt med det. De selger jo tilogmed lignende på Nille, for et(en?) slikk og ingenting

Men de fra Nille går i stykker, mens Tupperware holder i årevis. (Fra et miljøperspektiv er det best å kjøpe sånt som ikke går i stykker, hvis man er interessert i sånt.)

Når det er sagt har jeg faktisk aldri vært på homeparty, verken for TW eller noe annet. Og jeg eier bare noen få påleggsbokser og pinneis-sett. Og bokseåpneren! Den er fantastisk! Noen burde i grunnen invitere meg på homeparty.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 16:21   #51
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Men de fra Nille går i stykker, mens Tupperware holder i årevis. (Fra et miljøperspektiv er det best å kjøpe sånt som ikke går i stykker, hvis man er interessert i sånt.)

Jeg har nå hatt noen slike Nille bokser helt fra 2002, ikke noe galt med de boksene.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 17:00   #52
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg var på et dildoparty i fjor, i et utdrikningslag. Synes egentlig det var ganske morsomt. Og ja, jeg handlet.

Med verdens beste demonstratør!

Dildoparty er jo morsomt da.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 17:04   #53
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

En fest med jentene, samt et party i samme slengen, er da bare hyggelig.

Men jeg kan dy meg for mye av det som blir beskrevet her også, ja.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 17:07   #54
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Når det er sagt har jeg faktisk aldri vært på homeparty, verken for TW eller noe annet. Og jeg eier bare noen få påleggsbokser og pinneis-sett. Og bokseåpneren! Den er fantastisk! Noen burde i grunnen invitere meg på homeparty.

Hvorfor ikke holde ett party selv, så får du flotte produkter gratis også!
kommer jeg, om du bor på østlandet

Gammel 29-08-07, 11:24   #55
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg signerer hvert ord du skriver, Fnatten, men jeg ble litt nysgjerrig på hvorfor hva det er med MK-konseptet du har problemer med. JEG har problemer med det fordi jeg har oversatt retningslinjene for konsultene deres og lest svart på hvitt hvilke metoder de benytter seg av. Fysjom.

Oversettere har mange gleder ! Har selv oversatt en T5C-brosjyre i sin tid. Da det hele ramlet satt jeg og ventet på besøk fra Økokrim i flere uker.

Gammel 29-08-07, 11:31   #56
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fri og bevar meg for for tupperware og grønnsåpe og den type ting, men jeg ELSKER Greenhouse-selskap. Vel å merke sammen med noen få gode venner. Det er fine klær, og helt perfekt å få prøvd dem i normalt lys, med normale speil, og ikke minst sammen med gode venner som kan si ærlig i fra om man kler eller ikke kler det man prøver . En så utrolig mye mer behagelig måte å kjøpe klær på, enn en stressa ettermiddag inn og ut av trange prøverom.

Gammel 29-08-07, 11:44   #57
Sulla
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2007
Sulla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg syntes homeparties er gøy jeg. Får inspirasjon og møter kjentfolk. Man må ikke handle, er lov å tenke seg om to ganger før man eventuelt bestiller noe man kanskje ikke trenger.
Det pleier iallefall jeg å si til kundene jeg har på tw-partyer.

Sulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.