Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tips til kalendergaver

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-09, 22:37   #41
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til kalendergaver

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ehh … Nei!

Joda.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 23:11   #42
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Joda.

Enig.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 23:18   #43
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 23:44   #44
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Klart det er, jeg kjøpte de første kalendergavene på denne tiden i fjor, så jeg skal straks i gang! Skal begynne å jobbe igjen i midten av november og allting, og jeg vil gjerne kose meg med å lage kalenderen! Tar gjerne tips til kalendergaver til voksne, det blir så fort dyrt!

Gammel 13-09-09, 23:51   #45
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*graver meg langsomt ned*

Gammel 14-09-09, 00:16   #46
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Det var salg på "Glitter" i sommer så jeg gjorde unna ca. 3/4 av eldstejentas kalender der

Gammel 14-09-09, 06:34   #47
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sikkert lurt å tenke på, men jeg lever i evig fornektelse noen mnd til.

Gammel 14-09-09, 20:31   #48
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Sikkert lurt å tenke på, men jeg lever i evig fornektelse noen mnd til.

Jeg går jo i sandaler ute enda...

Gammel 14-09-09, 22:04   #49
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette får jeg sikkert tyn for, men jeg er nesten ferdig med alle gavene. Bare de juleaktige mangler. Men vi skal være i utlandet en stund nå i høst, så derfor ble det sånn i år.

Gammel 15-09-09, 02:13   #50
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Pleier man ikke kjøpe kalendergaver sånn underveis i desember

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:05   #51
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Pleier man ikke kjøpe kalendergaver sånn underveis i desember

Jo.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:07   #52
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Flott tråd.
Jeg skal begynne tidlig i år.
Men det sier jeg hvert år.

Jeg pleier også å ha ting vi skal gjøre i kalenderen. F.eks bake pepperkaker. Gå i svømmehallen, gå på kino osv.
Har ellers litt godterier i når det helg.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 10:09   #53
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jul!

Men det er HELT feil å begynne å tenke på det før etter at jeg har hatt bursdag.

Gammel 15-09-09, 10:16   #54
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mitt tips: 24 små sjokolader. Sjelden har jeg sett snuppa så skuffa, sint og lei seg som da hun fikk ting og ikke sjokolade i kalenderen sin. Så for all fremtid satser jeg på det. Billig, og veeldig enkelt å putte i kalenderposene.

Gammel 20-09-09, 16:38   #55
jubajuba
grønn og ivrig

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
jubajuba har et hav av muligheter foran seg
Standard

Diverse happenings:åpen gård, julemarked på steinerskolen, macdonalds,kino,akedag,julekortdag,kjøleskapsmagne t-bokstaver og tall..

Gammel 20-09-09, 17:07   #56
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Vi hadde aktivitetskalender i flere år, noe som slett ikke har vært stress, snarere tvert i mot, syns jeg. I fjor ville ungene ha både aktivitetskalende og ting-kalender, men måtte velge og valgte ting-kalender. Tenker de skjønner at mange av aktivitetene gjennomføres likevel. Playmo-kalenderen (med sjørøver-greier) var stor stas for gutten, mens frøkna valgte seg Polly Pocket-kalender. Tipper de ender på noe i den duren i år også. Jeg har en kalender i stoff med 24 lommer som jeg har brukt når vi har hatt aktivitetskalender, og tenker at jeg kommer til å putte oppi lapper de dagene vi skal gjøre noe spesielt.

Men dette var vel egentlig ikke svar på spørsmålet i det hele tatt.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.