|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?
Jeg kan faktisk signere alle de ovenstående, og i tillegg nevne hysterisk skrekk for edderkopper og høyder.
Nemlig!
|
|
|
|
#2 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Veps er mitt største mareritt. Er jeg i samme rom som en slik ekling får jeg hjertebank og panikk. Vil helst bare hyle og løpe min vei for å slippe unna. Og det hender jeg gjør det også. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
![]() ![]() |
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Eg er livredd å gå langs kai kantar, livredd mørk sjø
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Livredd mus og rottet,kjenner jeg blir kvalm bare jeg skriver det.
|
|
|
#5 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er mer redd for edderkopper og flyreiser enn jeg har grunn til å være. Helikoptre er greit, men jeg virkelig hater å være i et fly.
|
|
|
|
#6 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har skikkelig høydeskrekk! Blir helt skjelven og får sug i magen bare jeg er noen meter oppe i noe som er veldig usikret.
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Enkelte her snakker jo om rasjonell angst (f.eks. brann), ikke om irrasjonell frykt, som HI jo spurte om. Jeg har noen sånne rasjonelle frykter, jeg også, men det er vel ikke poenget her? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er ikke så veldig mørkredd, men jeg liker ikke å være sistemann ut av et stort bygg når det er mørkt. Jeg liker ikke sånne gjallende kjellerlyder og følelsen av å være alene i mørket. Men det er i grunnen sjelden jeg opplever slike ting. Vi har forresten et bomberom på jobb som brukes som lager. Lysbryterne er langt inne og det er ekkelt å være der alene. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?jeg syns det er grusomt ekkelt med masker, eller at noen er helt malt i ansiktet sånn at man ikke ser hvem det er
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Har lest gjennom tråden i håp om at jeg deler min irrasjonelle frykt med noen, men neida... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
superbruker
|
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg klarer ikke å spise tuppen eller bunn på bananen. Mamma sa nemlig at der lå eggene til småfluene. Jeg klarer bare ikke å spise det .
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har en komplett og fullstendig irrasjonell frykt for å drukne i ei myr!
|
|
|
#13 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har ikke høydeskrekk selv, men på barnas vegne. De skal ikke høyt over bakken eller nærme en kant før det prikker i huden min, og pulsen går hurtig.
|
|
|
|
#14 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er livredd for tang - jeg kunne helt klart drukna om jeg hadde kommet borti tang jeg ikke var klar over... (jeg har kommet så langt at jeg nå kan ta på tang som har kommet opp på stranda, men tang som flyter i sjøen, eller står på bunnen.. :livredd:
|
|
|
#15 |
|
Tilpasser tittel
|
Hvor har du bodd?
|
|
|
#16 |
|
Peppy!
|
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Snegler. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg kan heller ikke sove med tærne utenfor dynen, merkelig det der.
|
|
|
#18 |
|
Tilpasser tittel
|
Den glemte jeg.. Det skal ikke mye til før jeg får helt fnatt om noen klemmer meg veldig lenge eller sånt.
|
|
|
#19 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, du bør kanskje ikke komme inn og lese på denne tråden mer. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er også helt irrasjonelt livredd mus... jeg er så redd at jeg ikke kan være i huset før jeg vet den er borte... |
|
|
|
![]() |
|
|