|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Kom på to ting til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Selvfølgelig er det ikke irrasjonelt å være vettskremt for slanger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Stankelbein
![]() |
#44 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?
Ja! Jeg bader kun i sjøen dersom jeg kan klatre uti over svaberg (uten slepi og ekkel grønske), og da må det være såpass dypt at det ikke er sjangs for at jeg kommer borti eventuelle ting på bunnen. Dette er på en god dag. På deårlige dager bader jeg ikke i sjøen med mindre det er sandstrand og -bunn. Skogstjern er helt utelukket.
Jeg også.
Jeg også. Og jeg takler ikke å sitte med føttene på gulvet foran sofaen dersom det er kveld. Åpne trapper er også pyton. Og bare vinduer når det er mørkt. Særlig vinduer ved siden av ytterdøren.
![]() |
#46 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har også en komplett og fullstendig irrasjonell frykt, og den er mot føtter. JEg klarer fint å se på dem på avstand, men jeg får helt fnatt om mannen sitter ved siden av meg uten sokker. Barneføtter går bra.
![]() |
#47 |
frakoblet
|
Åh, nå kom jeg på at jeg hater flyvemaur!
![]() |
#48 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yes! Sånn er jeg også! Kanskje det er relatert til frykten for mørke vinduer?
![]() |
#49 |
Tilpasser tittel
|
![]() |
#50 |
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Høydeskrekk, ja. Det er ihvertfall ingen irrasjonell frykt. Pøh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?En ikke så veldig irrasjonell frykt, og høyst farlig en..
![]() |
#53 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg ville ikke nevne navn, men.. hvis skoen trykker, AC.
![]() |
#54 |
One of These Days
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Tja, jeg har høydeskrekk og er redd for edderkopper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er litt mørkredd og så er jeg skrekkelig redd for haier. Jeg blir uvel bare av å se dem på TV eller i blader, og jeg liker ikke å bade i havet på grunn av dem. Selv når jeg bader i Oslofjorden tenker jeg på hai. Global oppvarming, ikke sant?
![]() |
#56 |
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Heh. Jeg fikk akutt angst for hai da jeg badet i en innsjø i Væillers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?- Liker ikke se i speil om natta
![]() |
#59 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har panikk for hantikker/flått..Har vært sykt mye av det i år...
![]() |
|
|