Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-07, 22:17   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvilke kameler gikk ikke ned?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Nugatti og sjokoladepålegg er ikke pålegg. Min sønn har kun spist nugatti en gang og det var hos en idiotisk dagmamma. Det kommer ikke til å eksistere i mitt hus på enda noen år.

Min eldste hadde i 1988 eller 1989 en dagmamma som ga henne brødskive med smør og sukker. Jeg holdt på å besvime og jeg skal love jeg bytte dagmamma farlig fort.

Gammel 15-12-07, 22:20   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Min eldste hadde i 1988 eller 1989 en dagmamma som ga henne brødskive med smør og sukker. Jeg holdt på å besvime og jeg skal love jeg bytte dagmamma farlig fort.

Dagmammaen vi hadde var en slektning av Mannen og hun var veldig klar over mitt standpunkt med tanke på dette. Men så var det jo så "synd i ungen....".

Gammel 15-12-07, 22:37   #3
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Tror ikke jeg har noen regler som aldri kan brytes. Likevel er dette noe jeg tenker endel på. Har selvsagt mange kjøreregler, men ser at jeg synder mye i fht det dere andre nevner her.

Har noen oppgjør med meg selv innimellom, og jeg er enig i det Electronica sier om å tenke seg om i fht hvorfor dette er så viktig.

Nå skal jeg ikke snu denne tråden til å handle om noe annet enn det den var ment til (selv om vi alltid tillater litt avsporing..?), men synes J. Juuls bok har klart å sette mange tanker i sving hos meg i fht dette med oppdragelse/selvutvikling.

Men jo, jeg har dratt med meg en hylende unge ut av butikken, jeg også. Har til og med fått ros for min standhaftighet fra tilskuere.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.