|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Svigerforeldre
Jeg fatter ikke at de kan la det gå så langt.
![]() |
#42 |
Slumrende Ullteppe
|
Si meg en ting - er du gift med min mann? Dette er som jeg skulle ha sagt det selv!
![]() |
#43 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerforeldreSvigermor er hyggelig, men har små barn, og er litt preget av det. Svigerinnene mine har vært mye syke, og hun har vært veldig mye sliten. Hun er skjelden her (bor 40 mil unna) og mener at vi er for lite hos dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har flotte svigerforeldre!!! Men svigermor kan til tider være for mye snill og omtenksom.... Hun ligger liksom i forkant av alt, og selv om det sikkert er godt ment så blir jeg irritert....
![]() |
#45 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerforeldreSvigerfar kjenner jeg knapt. Har møtt han 5 gang på 12 år. Han og svigermor skilte lag da mannen var et par år, og det var ikke så enkelt for han å følge opp alt over lang distanse. Vi blir jo fremmed for han og for langt borte. Barna vet jo hvem han er på bilder, men kjenner han jo ikke. Eneste "kontakt" jeg har hatt, var da han glemte storesøsters bursdag i januar et år, men ringte og spurte hva lillebror ønsket seg i mai. Da sendte jeg en sms og sa at jeg antok det var en glipp i januar, som ville være utbedret i mai. For forskjellsbehandling er vanskelig å forklare. Og jammen ordnet det seg ikke. Da var jeg provosert og lei meg. Spesielt fordi de hadde hausa det så opp da vi var der, at "tenk at vi hadde fått en gutt". Sist redigert av Dronningen : 11-02-08 kl 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har en super svigermor. Hun er bare god og snill, men litt treg - noe som kan irritere meg. Egentlig fortjener hun jo ikke denne irritasjonen. Jeg vet jeg er kjempeheldig.
![]() |
#47 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Verdens beste besteforeldre sier du? Da er det ikke "mine"
![]() |
#48 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerforeldreHar ingen svigerforeldre igjen. Begge døde for mange år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerforeldreHar en utrolig flott svigermor som jeg setter stor pris på. Svigerfar hadde jeg et spesielt godt forhold til, og vi savner han sårt etter at han døde i høst. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|