Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skravlings om menn og stjernetegn!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-06, 18:53   #41
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skravlings om menn og stjernetegn!

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Mannen min er forøvrig skytte... Er det noen som kan fortelle meg hvordan mannen min er??

Litt som meg da, tenker jeg.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 18:54   #42
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

men har da fått med meg såpass at mannen min er jomfru.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 18:56   #43
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ja, her er det det ene merkelige ekteskapet etter det andre.

Gammel 08-11-06, 18:59   #44
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Både mannen og jeg er fisker. Og vi er ganske snille, i hvert fall.

I tilegg har dere en ganske så snill nabo-fisk!

Heiko er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 19:00   #45
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her i huset kan vi skilte med to jomfrufødsler.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 19:27   #46
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Mannen + Meg = Snuppa

Pamina er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 19:30   #47
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Litt som meg da, tenker jeg.

Og hvordan er du? Hva er typisk skytte?

Gammel 08-11-06, 19:31   #48
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Her er min skumle skorpionmann Legg merke til det psykopatiske blikket.

Egentlig så Steinbukken litt skumlere ut:

Claire er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 19:37   #49
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

væren og skytten passer visst sammen!! det er alt jeg vet..

Jo da, det er vi også. Men det kan bli litt mye ild også

Pelen er aktiv nå  
Gammel 08-11-06, 19:47   #50
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Generelt sier stjernene dette:

Ild- og lufttegn passer godt sammen. Vann- og jordtegn passer godt sammen. Ofte passer man godt sammen med sitt et tegn som er innenfor den samme gruppen også. Dog kan det bli litt mye av det gode.

Vær = ild
Tyr = Jord
Tvillingen = Luft
Kreps = Vann
Løve = Ild
Jomfru = Jord
Vekt = Luft
Skorpionen = Vann
Skytt = Ild
Steinbukk = Jord
Vannmann = Luft
Fisk = Vann

Jeg som er vær har ofte gått sammen med andre tegn også. Så det finnes vel all verden unntak.

Pelen er aktiv nå  
Gammel 08-11-06, 19:56   #51
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tosse-familien:

+ + + +

Er det rart det blir bråk?

Gammel 08-11-06, 20:18   #52
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Vi er Skytt + Vær + Vannmann. Jeg hadde en flott fødsel og spurte Pelenmannen hva klokken var ganske mange ganger. Ikke for at jeg hadde sånn hast (nå gikk det raskt uansett) men jeg var jo nødt å få ut barnet før det ble fisk. Jeg fødte 22.58 og klokken 02.58 ble det fisk i Oslo det året. Og jeg mener at jeg ikke er opphengt av dette

Jeg har ikke noe imot fisker, jeg tror dog at jeg skulle bli litt for dominerende mot en liten sønn som skulle være fisk. Vannmann var bedre.

Pelen er aktiv nå  
Gammel 08-11-06, 20:23   #53
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet nærmest ingenting om vannmenn, skytter, steinbukker og tyrer. Kan noen fortelle meg litt om disses karakteristiske tegn?

Gammel 08-11-06, 20:35   #54
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

her er min familie:

+ =

ANG MENN:

Men altså , dårlig erfaring med scorpioner, de må skygges unna, men nesten enda skumlere var krepsen! Han var tilsynelatende søte og grei.. men det var på bare overflaten.... pass opp, pass opp mao.

Nå lever jeg i fred og fordraglighet med en vær (jeg er vekt) Alt fryd og gammen!

Sist redigert av Mandarin : 08-11-06 kl 21:12.
Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 20:52   #55
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

her er min familie:

+ =

ANG MENN:

Men altså , dårlig erfaring med scorpioner, de må skygges unna, men nesten enda skumlere var krepsen! Han var tilsynelatende søte og grei.. men det var på bare overflaten.... pass opp, pass opp mao.

Nå lever jeg i fred og fordraglighet med Alt fryd og gammen!

Ang menn 2:
Tvilling og Steinbukk er ikke spesielt kompatible etter min erfaring…førstnevnte har en tendens til å overkjøre sistnevnte, som kan til dels være litt svak psykisk og lett for å la seg smigre av andres oppmerksomhet. Men sta er steinbukker!
Tvilling og vær kan lett konkurrere om oppmerksomhet, væren er dog veldig sjarmerende som regel.
Fisker anser jeg for å være veldig innelukkede og litt sære.

Mine barn er forresten fisk og vær, så får vi se etterhvert hvordan det går sammen to tvillingforeldre.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 20:53   #56
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Nå lever jeg i fred og fordraglighet med Alt fryd og gammen!

Ja, han så jo harmløs ut. Om enn litt forvirret.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 20:55   #57
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Fisker anser jeg for å være veldig innelukkede og litt sære.

Åh, takk.

Gammel 08-11-06, 20:59   #58
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er Tvilling og min Sambo er skorpion. Jeg vet ingenting om stjernetegn, så noen må gjerne opplyse meg.

Kan det være noe i at jeg er tenkende, pratsom, glad og sosial? Er det en tvillingting?

Og er det en typisk skorpiongreie å være hjemmekjær, ikke like å prate og å kunne veldig mye?

Gammel 08-11-06, 21:00   #59
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Åh, takk.

Haha, ser jo nå at den uttalelsen var litt vel hard, ikke vondt ment jeg har flere fiskevenner, så det er ikke det at jeg ikke liker dem! Men mange har en litt innelukket side, synes jeg. Veldig forskjellig fra meg selv.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 08-11-06, 21:01   #60
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Haha, ser jo nå at den uttalelsen var litt vel hard, ikke vondt ment jeg har flere fiskevenner, så det er ikke det at jeg ikke liker dem! Men mange har en litt innelukket side, synes jeg. Veldig forskjellig fra meg selv.

Jeg er sær og innelukket, så du trenger ikke moderere deg for min del.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.