|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Fortynnet
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manMannen min er ikke noen natural born handyman, og ikke profesjonell håndverker. Men jeg syns han er flink, han får til det meste han prøver på - snekre panel og innebygde bokhyller, legge gulv, lister, skru sammen Ikakjøkken, bygge gjerde, legge belegningsstein osv. Han har etterhvert fått til veldig mye som han egentlig ikke kunne. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manMin mann er relativt handy, og jeg er mer handy enn ham, så vi klarer oss fint.
|
|
|
#44 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manMed mine 12 tommeltotter og "er-e-så-nøye?"-innstilling er det bare vanvittig flaks at jeg har fått meg en skikkelig handyman. Han kunne (følge ham selv burde han) vært snekker. Jeg har null interesse av IKEA-flatpakker. Og han har null interesse av at jeg prøver meg på å skru ting ihop...
|
|
|
|
#45 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manMannen min får til alt han vil på beste vis når han først setter i gang... men det kan ta tid.
|
|
|
#46 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manMannen min er veldig handy og fikser alt mulig av oppussingsjobber selv.
|
|
|
#47 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Min mann er veldig handy. Til tider er det litt slitsomt for han fikser absolutt alt(av og til kunne jeg tenkt meg å kaste litt), og han skal dessuten gjøre alt med engang, her er det ikke snakk om å vente litt. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?LøveMannen er ganske så handy, og fikser både snekker og elektrikeroppgaver. Han er også god på pc'er og kan til nøds mekke litt bil. Ikea pakker går som en drøm |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Mannen min er vel omtrent akkurat like uhandy som meg selv. Ikke desto mindre er vel da jubelen når han i helga har fått satt opp hyllene som har ligget og ventet i flere måneder!
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
Sv: Semi spinnåff: How handy is your man.
Det Manga sa.
|
|
|
#51 |
|
Passiv
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Han er faktisk ganske handy, men resultatet er ikke alltid innenfor mine kriterier for bestått. Men ting blir gjort, om enn ikke så nøye som jeg ville gjort det ofte. Men den skal han ha, at han har en del kreative løsninger på ting - som kan fungere til og med |
|
|
|
#52 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your man
Hallo, du snakker om mannen som kan sprenge opp en låst jerndør med et sugerør, hårlakk og en fyrstikk |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Ferdig!
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Han kommer seg. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Semi-spinnåff: How handy is your manMin er superhandy og gjør alt mulig selv, dog er jeg av samme sort.
|
|
|
#56 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Mannen min kan vel ikke kalles ekstremt handy, men han får da gjort ting slik han vil.
|
|
|
|
#57 |
|
Står på egne ben
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Jeg har en handy mann om han bare gidder og kommer i gang med ting når det gjelder det meste "praktiske" ting i huset som snekrings, strøm og rør. Når det gjelder IKEA ting så har han erfart at det er lurt å lese bruksanvisningen nøye, |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Einsam
|
Sv: Semi spinnåff: How handy is your manMannen gjør aldri noe inne i huset, annet enn å hjelpe til med å bære tunge møbler osv, hvis jeg har bedrevet litt oppussing o.l. Men han er ganske handy utendørs da. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
både her og der
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Ikke i det hele tatt. Jeg er heller ikke handy, så det meste gjøres av innleide håndverkere. IKEA-møbler kan jeg til nød sette sammen selv.
|
|
|
#60 |
|
nygift
|
Sv: Semi-spinnåff: How handy is your (wo)man?Han er veldig handy, men han har aldri tid, så hvis jeg skal ha han til å montere noe, må jeg finne det frem å sette meg på gulvet å begynne på jobben.
|
|
![]() |
|
|