|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Låser du utgangsdøren når du er hjemme? | |||
| Jeg låser aldri døren når jeg er hjemme |
|
10 | 5,92% |
| Jeg låser døren om natten |
|
71 | 42,01% |
| Jeg låser døren på dagtid når jeg ikke har oversikt over hvem som kan komme inn |
|
17 | 10,06% |
| Jeg låser alltid døren |
|
67 | 39,64% |
| Det er tilfeldig om jeg låser eller ikke låser |
|
15 | 8,88% |
| Annet, spesifiser gjerne i tråden |
|
16 | 9,47% |
| Jeg bor i byen |
|
60 | 35,50% |
| Jeg bor på landet |
|
39 | 23,08% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?I Oslo har det vært flere tyverier der tyvene har kommet midt på lyse dagen, åpnet døra, tittet kjapt inn i gangen og røsket med seg det som gjerne ligger rett innenfor døra av mobiler, lommebøker, pc-bagger og vesker, og stukket av gårde fort som fy.
|
|
|
#42 |
|
maler
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Altså. Vi bor forsåvidt i byen, men i et nabolag som er veldig gjennomsiktig. Så sånn tyveripolitisk føler jeg ikke behov for å låse ytterdøra når jeg er hjemme. Men nå har det seg slik at den ene katten vår åpner dører, og det kan til tider være litt upraktisk hvis det er kaldt ute. Derfor er den ofte låst... |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jupp, siden jeg har en mor som gjerne kommer uanmeldt uten å ringe på, så gjør jeg det.
|
|
|
#44 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?
|
|
|
#45 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Låser døra om natta og når jeg er i dusjen og ikke har oversikt om hvem som kan komme inn. Noen ganger låser jeg hvis jeg bare er rundt omkring ute også da vi har stooor hage.
|
|
|
|
#46 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Vi låser, ellers stikker minsten ut. Men nå har han lært seg å finne en sekk, veske eller kurv å klatre på, da når han låsen uansett. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg låser døren om natta og om kveldene når jeg er alene hjemme. Vi bor landlig, men bynært.
|
|
|
#50 |
|
Erfaren
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg prøver å holde dørene låst, men med unger som kommer og går så er det ikke alltid mulig.
|
|
|
#52 |
|
Curlingkone
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg lærte å låse døra da vi bodde i Mandal og jeg kom ned i gangen bare for å se at noen gikk ut av huset mitt
|
|
|
#53 |
|
Peppy!
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Alltid låst. Jeg er mye mer redd for at folk skal komme inn når her er hjemme enn når jeg er ute. Det er derfor jeg også sover med alarm. Vi opplevde for øvrig at det kom dumpende inn to menn en fredags ettermiddag, hvor vi hadde gjester som ikke hadde låst døren etter seg da de kom inn. Det hadde vært meget ubehagelig om jeg var alene hjemme. Nå kom de bare for å spørre om det var en fest å joine, så de var ikke vanskelige å dytte ut. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Jeg bor i by, og vi låser stort sett døren på dagtid, såvel som på natten. Er ganske paranoid for at noen bare skal valse inn døren og ta oss. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Vi bor veldig sentralt på oslo øst. Vi låser døra om natta, og på kvelden også hvis det er fest i naboleilighetene. På dagtid har jeg aldri følt behov for å låse døra.
|
|
|
|
#56 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Vi låser alltid døren, bor sentralt i Oslo.
|
|
|
#57 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Vi bor også i suburbia og låser alltid døren. Det skjer automatisk når jeg lukker den, og det hender ofte at jeg låser ytterdøra når jeg er på besøk hos andre også. Helt automatisk. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Låser alltid, utenom hvis eldstemann er ute og leker uten tilsyn.
|
|
|
#59 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?Låser "alltid" døren og bor på landet. Begynte med det da jeg bodde i Stvgr fordi døren der av og til gikk opp helt spontant slik at det var nødvendig å låse den.
|
|
|
#60 |
|
En Som Trener
|
Sv: Spinnoff: låser du inngangsdøren når du er hjemme?
He he, det har jeg gjort også.
|
![]() |
|
|