|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteEkebergrestauranten fikk gode kritikker i Aftenposten Aften i dag, og det stod i hvert fall i artikkelen at de har uteservering.
|
|
|
|
#2 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteJeg har akkurat vært ute med venninner i kveld og spist på New Orleans, veldig god mat og deilig ute, vi bestilte bord ute til kl 17.00 men det er kanskje ikke mulig å bestille ute senere enn det. Ligger jo bare noen skritt fra Karl Johan, men ganske stille og skjermet inni gårdsrommet allikevel. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord ute
Det er jo bra, da de åpnet fikk man omtrent bare kjøpt rekesmørbrød på uteserveringen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
jeg har ikke vært der selv - men jeg tenkte på den med det samme, nå vet jeg ikke noe om stolene, men det er en fin restaurant og den ligger fantastisk til.
|
|
|
#5 |
|
Off the map.
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteSolsiden - på motsatt side av Aker brygge (festningssida) er en veldig bra fiskerestaurant. Menyen ute er litt redusert, men det er store vinduer inne, så det funker fint å sitte der også om man vil spise litt 'finere retter'.
|
|
|
#7 |
|
Ekvilist
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteLenge siden jeg var der nå, men jeg mener å huske at det var hyggelig å sitte ute og spise på Bølgen og Moi på Høvik/Henie Onstad kunstsenter.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteJeg har faktisk ikke fått vært på Ekebergrestauranten etter at den genåpnet, men det er virkelig et sted jeg har lyst til å teste ut.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteSjømagasinet var det, ja. Er visstnok veldig bra, og ligger helt ytterst ved vannet.
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord utePå Sjømagasinet kan man ikke resrvere utebord, men kan sitte inne like innenfor store, åpne vinduer/skyvedører.
|
|
|
#12 |
|
Textrovert
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteJeg fikk ikke opp menyene på Sjømagasinet, så jeg ga opp.
|
|
|
#13 |
|
Fjott
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteHva med Posthallen?
|
|
|
#14 |
|
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Si hva du synes da! Hadde dere det hyggelig? Var maten god?
|
|
|
#15 |
|
Textrovert
|
Vi hadde det hyggelig.
|
|
|
#16 |
|
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så dumt!
|
|
|
#18 |
|
Textrovert
|
Hvalstrand bad tenkte jeg på, men de hadde lukket selskap. Hva er Villa Malle?
|
|
|
#19 |
|
Textrovert
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteMaten var ikke vond, altså, bare veldig ordinær. Men jeg var stappmett etterpå, så jeg led tydeligvis ingen nød.
|
![]() |
|
|