|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Svigermor som satte seg i bilen i Italia på en vei der vi kjørte i 160 km/t i flere timer uten å stoppe, med eldstejenta (da 3,5 år) på fanget og selene rundt dem begge. Vi kjørte i bilen bak dem og jeg trodde hun satt i barnesetet og ante ikke noe om dette før jeg ble fortalt det da vi kom frem til bestemmelsesstedet.
![]() |
#42 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Jeg tror ikke jeg har sett så mye uvettig sikring av barn - eller mangel på sådan.
![]() |
#43 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?
Har ikke lest tråden men jeg må bare svare her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Så samme bilde og tenkte mitt, ja.
![]() |
#45 |
nygift
|
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Vi møtte en bil med en far som kjørte med hjelp fra dattera på ca 3-5 år, på fanget, det som var så vittig var at politiet kjørte foran oss, så de snudde rundt i veien å tok etter, tror ikke de fikk fatt i han, men dere skulle sett tryne på han dom kjørte da han møtte den politibilen.
![]() |
#46 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Måten mine foreldre reiste på ferie med fem unger, hund og katt på: |
![]() |
![]() |
#47 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Vel, de verste eksemplene er nok fra min egen barndom. På ferieturer i flatseng i baksetet, liggende på hattehylla osv.
![]() |
#48 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Jeg tror en nabo satte seg i fremsetet med baby på fanget (rimelig sikker, men ikke helt, så liksom ikke hvor det ble av babyen.... Håper jeg så feil)
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
WF: Isbjorn
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Jeg observerte en mor som hentet sin datter på ca 4 i bhg. Moren satte seg i passasjersetet og datteren krøp mellom beina på henne, nede på gulvet.
![]() |
#51 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Hadeland
![]() |
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Har sett mange eksempler på foreldre som plasserer barna løst i bilen. De skal jo "bare" kjøre en liten tur hjem fra butikken/barnehagen
![]() |
#52 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Jeg ble litt sånn |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Jeg kan vel ikke huske å ha sett noen verste bilsikring, men det som irriterer meg er at samboer ikke er såååå nøye på å sikre datteren vår i bil. Vi har ingen bil fast, så sitter vi på med noen, så er det helt ok at hun sitter usikret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Det er når jeg ser unger sitter på fanget til foreldrene i forsetet og styrer...
![]() |
#56 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Hannah var forøvrig sjokkert over at trikkene i Oslo ikke hadde seler!
![]() |
#57 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Eeh, jeg føler ikke at vi har verdens beste sikring akkurat nå, men størstemann på fem i forsetet og toåringen fremovervendt. Men det er ikke plass i bilen, som skal byttes ut så snart som råd. |
![]() |
![]() |
#58 |
nju nja njo
|
Det er jeg veldig enig i
![]() |
#59 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Godt ingen FB så meg da jeg sette meg inn i bilen, men minsten i sjal på magen og startet og kjørte avgårde.
![]() |
![]() |
#60 |
Bladibladiblaah!
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bur vi i samme bygda?
![]() |
|
|