|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: ForumfjasJeg syns ikke noe om at man tvinges inn i bloggene for at man skulle kunne ha det morsomt her. Bloggoppsettet suger og jeg syns det er gørrkjedelig å måtte gjette seg frem til hva som foregår hvor. Jeg begriper faktisk ikke dette med at "det ramler så mange folk inn her" som et argument. Vi har flere nivåer her ute i forumet og jeg tror rett og slett en del her er mer paranoid enn meg og det skal faen meg litt til.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Forumfjas
Atte jeg. Jeg er mer paranoid enn deg. Har jeg forumrekorden da? |
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ForumfjasJa, ja. Da har jeg lest litt i Skilpaddas blogg- visste faktisk ikke at den var åpen, men takk for titten! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Jeg vet ikke om du sikter til meg angående paranoiditet (
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Faktisk kjenner jeg at jeg er helt på nett med sitronen her - ja, sånn med unntak av paranoiditeten da *åpen blogg med ett innlegg
|
|
|
#8 |
|
Viser tenner
|
Sv: ForumfjasJeg har kjedet meg litt i det siste, og nå som jeg skal være seriøs mastergradstudent, trenger jeg desperat litt fjas.
|
|
|
#11 |
|
Shake it out!
|
Sv: ForumfjasMan må gjerne fjase, men ikke i mine tråder
|
|
|
#12 |
|
Shake it out!
|
Sv: ForumfjasOg så føler jeg for å slenge tilbake noe jeg har fått prikket et par ganger i det siste, og som får meg til å :knegge: litt:
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Ja, det synes jeg også.
|
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Sv: ForumfjasHvordan var FP i "gamle dager" da? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Shake it out!
|
Jeg sporer en viss endring. Kom i 2007 en gang, stakk igjen sommeren 2008 en gang og kom krypende tilbake nå på vårparten. Jeg synes det er en viss endring i negativ retning. Før merket du at noen kjente hverandre fra RL. Nå er det en god del som tydeligvis kjenner hverandre fra bloggene, både utseendemessig og på andre måter. Og jeg synes det er mindre aktivitet her enn før, særlig mht heftige diskusjoner, som jeg elsker
|
|
|
#17 |
|
Halloen!
Joda, jeg har sett referanser til blogger noen ganger inne på M2, det stemmer. Det er en av grunnene til at jeg deltar mye sjeldnere på diskusjoner der "inne" enn her "ute." Det er tydelig at veldig mange kjenner hverandre godt, og da blir det litt rart om jeg skal komme med forlag til løsninger på et problem når de fleste andre er mye mer informerte om "ka det går i". |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Shake it out!
|
Nei fri og bevar meg fra å forby, legge ned blogger eller noe som helst. Er man her, så tar man forumet på godt og vondt, ellers så er man ikke her
|
|
|
#19 |
|
Absolut ateist
|
Sv: ForumfjasJeg syns det er tull å måtte lenke i første innlegg. Så det så.
|
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: ForumfjasJeg er blitt litt utenfor fordi jeg er sløv med å be om tilgang til blogger sløv med å lese. (som om jeg ikke henger nok på forum fra før, liksom)
|
![]() |
|
|