|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?
-enda et argument for å flytte sørover.
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Du får være med hvis du ikke løper fra oss.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
|
Ja, få barna fremst i rekka så de kan skremme villdyrene så kommer villdyret Skvetten og skremmer mammaene..... vææææh.... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Jeg er eksemplarisk når jeg er sammen med andre. Bare spør Smilefjes.
|
|
|
|
#7 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Jeg setter nok for strenge krav til meg selv til tider.
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Skvetten er i dag observert i skogen i rusletempo. Bikkka hennes var helt sjokkert. Han nektet å bli med til bilen hjem igjen. |
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Se der jeg kan! |
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Angående det med krav til oss selv. Det er ett sted de aller fleste kvinner stiller de mest sinnssvake krav til seg selv. Og det er når det gjelder sånn vi ser ut. Nærmere bestemt graden av slankhet. Den er helt på trynet. Og kravet om at man skal se ut som man er atten år når man har fem barn. Eller to. Eller bare er mer enn atten. |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| barn, familie, forventninger |
|
|