|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Pauset
|
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Jeg er virkelig glad for at jeg har denne trassen i meg, til å stå på til jeg når målene mine. Ikke fordi jeg vil bevise noe for andre, men fordi det gjør meg glad å lykkes i ting jeg syntes det er flott å kunne klare. Det er ingen selvfølge, for alle mestrer ikke alt. Om jeg er syk eller sliten en periode, så gir jeg ikke meg selv noe pryl for det, og jeg mener man må finne en balanse her. Hvor givende er det å nå målene sine? |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Har ikke lest alle innleggene her.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Jeg tror ikke jeg egentlig har så veldig høye forventninger til meg selv - etter å ha vært et par turer nede i kjelleren (av andre grunner) har jeg lært meg til å være realistisk når det gjelder forventninger. Andres forventninger har jeg lært å ikke registrere. Men, når det er sagt. Selv om forventningene er realistiske så er det jo noe annet med ønsker og lyster. Jeg ønsker meg så unenderlig mye mer energi og overskudd enn det jeg har. Jeg bare vet at det ikke er realistisk å legge opp til å gjøre alle de tingene jeg kunne tenke meg til å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
By the Sea
|
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Jeg synes ikke man skal kimse av den følelsen mange kvinner har av å ikke strekke til.
![]() |
#65 |
Pauset
|
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?
Godt sagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Passiv
|
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Uten å ha lest alle svarene, så velger jeg å svare likevel men kun på spørsmålet. |
![]() |
![]() |
#67 |
flisespikker
|
Jeg kjenner menn som gjør det også, uten at det blir lettere å forstå av den grunnen, altså.
![]() |
#68 |
guru advisor
|
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Dette er et veldig individuelt spørsmål, umuligå svare på generelt. Sist redigert av Minerva : 02-10-09 kl 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#70 |
Passiv
|
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Jeg kommer også hjem og finner ut at Noen har husket og ordnet med turdager ja. Jeg elsker det. |
![]() |
![]() |
#71 |
Passiv
|
Det har jeg lyst til å komme hjem å finne ut, men da at noen har fikset kalrt til turdag for meg. |
![]() |
![]() |
#72 |
By the Sea
|
DET hadde vært noe, Skvett! "Har gjort istand en picnickurv til deg. Du finner brie, landbrød of vin i kurven. Linkjolen og stråhatten ligger på stolen i gangen - ha en fin dag på stranden!"
![]() |
#73 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#74 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#75 |
By the Sea
|
Ja! Jeg hadde også gått for sopptur, vin og sove under stjernene!
![]() |
#76 |
Passiv
|
Hun mente ikke sopptur. Hun er gal. Hun mente sånn høyt oppe på et fjell hvor man gjerne må klatre opp mens svetten hagler (og forhåpentligvis ikke Skvetten hagler) og man blir sliten så man vil grine. :hvisker: |
![]() |
![]() |
#77 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#78 |
By the Sea
|
Ah - s'en var egentlig en t! Da trekker jeg meg!
![]() |
#79 |
Passiv
|
Uten meg? |
![]() |
![]() |
#80 |
Passiv
|
![]() Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?Det er kanskje soppsesong nå? Kanskje jeg skal ta med noe å plukke sopp i til skogen i dag? |
![]() |
![]() |
Emneord |
barn, familie, forventninger |
|
|