Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Setter vi for høye krav til oss selv?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-09, 10:02   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setter vi for høye krav til oss selv?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Denne er forresten bedre: "Skvett, alt er klart til topptur. Sekken din er pakket, jeg har tatt det aller tyngste og det er mat og aldri så lite vin med. Vi skal sove under stjernene." Hadde noen gjort det for meg hadde jeg delt hybelkaniner og alt som hører med på flekken.

Ja! Jeg hadde også gått for sopptur, vin og sove under stjernene!

Gammel 02-10-09, 10:05   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ja! Jeg hadde også gått for sopptur, vin og sove under stjernene!

Hun mente ikke sopptur. Hun er gal. Hun mente sånn høyt oppe på et fjell hvor man gjerne må klatre opp mens svetten hagler (og forhåpentligvis ikke Skvetten hagler) og man blir sliten så man vil grine. :hvisker:

Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 10:17   #3
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hun mente ikke sopptur. Hun er gal. Hun mente sånn høyt oppe på et fjell hvor man gjerne må klatre opp mens svetten hagler (og forhåpentligvis ikke Skvetten hagler) og man blir sliten så man vil grine. :hvisker:

Ah - s'en var egentlig en t! Da trekker jeg meg!

Men du og jeg, Smilefjes, kan gjerne ta en normalvariant av sopptur = rusle rundt, plukke litt, sitte på en stubbe og glane&prate litt, rusle litt mer og "nei, nå er det vel på tide med en kopp kaffe?" og sånn! :inviterer:

Gammel 02-10-09, 10:29   #4
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

But of course.
Dessuten skulle en mann leve med meg må han også være en smule gal, for ikke å snakke om avsindig glad i å være ute.

Det er så godt når man kommer til toppen, da skuer man utover, tenker på bragden man har gjort og lener seg tilbake sammen med den fantastiske mannen som er med.

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Men du og jeg, Smilefjes, kan gjerne ta en normalvariant av sopptur = rusle rundt, plukke litt, sitte på en stubbe og glane&prate litt, rusle litt mer og "nei, nå er det vel på tide med en kopp kaffe?" og sånn! :inviterer:

Uten meg?

Svar med sitat
Svar

Emneord
barn, familie, forventninger

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.