|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
| Se resultatene: Hvor ofte støvtørker du på soverommet? | |||
| Flere ganger i uken |
|
3 | 2,44% |
| En gang i uken |
|
23 | 18,70% |
| Annenhver uke |
|
24 | 19,51% |
| Hver tredje uke |
|
5 | 4,07% |
| En gang i måneden |
|
13 | 10,57% |
| Noen ganger i halvåret |
|
33 | 26,83% |
| En gang per år |
|
12 | 9,76% |
| Dustepoll! |
|
10 | 8,13% |
| Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte støvtøker dere soverommet?Ehh, kan ikke si at jeg kan huske å ha gjort det enda... vi har bodd her i tre år eller noe sånn?
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor ofte støvtøker dere soverommet?Alt for sjeldent. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvor ofte støvtøker dere soverommet?Vaskehjelpen tørker støv annenhver uke. Absolutt over alt.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor ofte støvtøker dere soverommet?1 gang i uken. Da skifter jeg på senger og vasker gulv etc også.
|
|
|
#5 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?Når hybelkaninene angriper tørkes de bort. Tørrmoppen farer nok over gulvet omtrent annenhver måned og ca 6. hver gang kommer den opp i høyden.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Hvor ofte støvtøker dere soverommet?Det er ikke så mange overflater å støvtørke der inne men pga lillegutts middallergitendenser støvsuger jeg flere ganger i uka, vasker gulvet kanskje 2 ganger?, skifter sengetøy en gang i uka og rister/lufter sengetøyet daglig. Og drar vel over støvet samtidig, etpar ganger i uka på de to små overflatene som er der tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor ofte støvtøker dere soverommet?Og sett i sammenheng med sex-tråden så ble jeg veldig flirfull her.
|
|
|
#8 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor ofte støvtøker dere soverommet?Støvtørke? *skjønner ikke spørsmålet* |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte støvtøker dere soverommet?Jeg tørker støv der når jeg tørker overalt ellers, 1 gang i uken.
|
|
|
|
#11 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte støvtøker dere soverommet?En gang i måneden, sånn cirka. Når FlyLady sier at jeg skal gjøre det. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvor ofte støvtøker dere soverommet?Alt for sjelden, viser det seg. Sorte hyller er noe dritt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor ofte støvtøker dere soverommet?Hver 3. uke, kanskje. Det er igrunnen et nokså forsømt område. Vi har heldigvis ikke klær på soverommet, det hjelper litt - for i garderoberommet er det MYE mer støv. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte støvtøker dere soverommet?På grunn av astma og allergier er jeg pent nødt til å gjøre det innimellom, ca annenhver uke. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?Vi tørker støv en gang i uken i den forstand at vi bytter sengtøy en gang i uken og drar fort over støvsamlende flater på sengen i samme åndedraget. Andre flater i rommet blir kanskje støvtørket i forbifarten hver 2. uke. (Husarbeid her i huset foregår bare i forbifarten slik at man ikke oppdager at man gjør noe arbeid.)
|
|
|
#17 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?Kansje 2 ganger i halvåret.. det er jo stortsett mørkt på soverommet, se jo ikke støvet da |
|
|
|
|
|
#20 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hvor ofte støvtørker dere soverommet?Tørker støv ca annenhver uke når jeg skifter på senga. Har både kommode og nattbord i lite gjennomtenkt sort farge. Når det gjelder endagslinser så har jeg begynt å legge dem i et eggeglass etter at sambo så seg lei på "gravplassen" som tok hele nattbordet
|
![]() |
|
|