|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Metallica!!
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Nei PlingPlong er fælt! Han programlederen er for mye hele tiden. Han ser jo ut som en hyperaktiv høne på speed eller noe.
|
|
|
#43 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Det er jo det som gjør det morsomt.
|
|
|
#44 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Begge mine gutter sitter klistret.
|
|
|
|
#45 |
|
Metallica!!
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?
Nei, det gjør det teit og smakløst. Og han blir bare eklere og eklere for hver gang jeg ser ham.
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg synes Bjørnar er sexy.
|
|
|
#48 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Snuppa elsker Pling Plong. Hun kan sitte på internett i evigheter og surfe på pling plong-sangene i tillegg til at hun er ivrig fan når det går på tv.
|
|
|
|
#49 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Denne sangen har vært sunget mye hjemme hos oss også. Teksten er kanskje ikke fantastisk, men begge ungene vet nå hva presidenten i USA heter (og knerten er tross alt bare akkurat 2 år).
|
|
|
|
#50 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Oooobama med slektninger i Afrika er en stor hit her også.
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg klarer bare ikke det programmet. Men, 4-åringen liker det.
|
|
|
#53 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Jeg synes konseptet er bra, og ideen om å presentere musikk på en ny måte, som barn vil like, er god. Dessverre synes jeg nok også at det er småting som gjør et aldeles likandes program, mye dårligere. For eksempel synes jeg det er et poeng at lyden er bra i et program der musikk er hovedessensen, men det er den jo slettes ikke. Tidvis er lyden elendig. For eksempel under ba-ba-sangen. Det er helt grusomt å høre på.
|
|
|
|
#55 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?JA, det gjør vi! Mor (meg) tar helt av, synger villt og danser som en løve! :-D barna gaper og ser mer på mor enn på tven. han er jo bare helt herlig da! Sist redigert av Rabarbra : 28-03-10 kl 00:11. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Vi digger også Pling Plong her i huset! Elsker deg litt for den linken der
|
|
|
|
#58 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Haha, må signere denne. Lillegås er også 2 år, og hver vi synger "det var også en som het McCaine...." så roper hun "Mekkejn!!" Sånn som Bjørnar
|
|
|
|
#59 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra Kometkameratene - liker dere Pling Plong?Her i huset er Plink Plong populært. |
|
|
|
![]() |
|
|