|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?Jeg er forresten ikke så sikker på om det er hennes tanker og tro folk er skeptiske til, eller hennes formidlerevne og ordvalg. Jeg tror at dersom hun hadde nyansert bildebruken sin litt, og ikke minst brukt mer... skal vi si folkelige metaforer, hadde neppe dette vært en så stor sak. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?Jeg skal definitivt lese boken.
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?[quote=Tangina;1892661]Var det noen som så Nytt på nytt i kveld?
|
|
|
#6 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?Her er anmeldelsen:
|
|
|
#7 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?Jeg synes hun er tøff som tør å gå så åpent ut med sin tro, når hun jo vet at hennes posisjon vil gjøre at dette får ekstremt mye oppmerksomhet.
|
|
|
#8 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?Jeg har heller ikke noe behov for å latterliggjøre henne. Ikke har jeg lest boka og ikke har jeg noe forhold til engler men hun må gjerne få si hva hun vil for meg.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?Jeg er daglig imponert over alle disse oppegående, smarte og reflekterte brukerene her inne på FP, men så fort Martha og Ari blir nevnt, forvandler mange av disse samme brukerene seg til en gjeng spydige og fordømmende mennesker. Pussig fenomen det der. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Borte
|
Sv: Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?Jeg er enig i det som ble sagt om Märtha og Ari på Nytt på Nytt i går kveld, sånn ca. referert "De gjør begge sitt beste for å få den andre i forholdet til å fremstå som mest normal".
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Sv: Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?
Dette intreffer hver gang noe åndelig/religiøst/spirituelt nevnes. Jeg blir også overrasket. Toleranse er en (heldigvis) høyt skattet dyd her på FP, men ikke når det gjelder dette.
|
|
|
#12 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?Jeg synes det er rart om nytt på nytt kan ta seg friheter med å signere bøker i hennes navn så jeg har tro på at hun har gjort det ja.
|
![]() |
|
|