Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-09, 00:39   #1
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ingen som har startet diskusjon om engleboken til Mærtha enda?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Var det noen som så Nytt på nytt i kveld? Tror dere hun virkelig hadde gitt dem boka si på et faktisk sølvfat?

Gammel 24-10-09, 00:44   #2
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er forresten ikke så sikker på om det er hennes tanker og tro folk er skeptiske til, eller hennes formidlerevne og ordvalg. Jeg tror at dersom hun hadde nyansert bildebruken sin litt, og ikke minst brukt mer... skal vi si folkelige metaforer, hadde neppe dette vært en så stor sak.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 18:52   #3
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal definitivt lese boken.

Gammel 24-10-09, 20:57   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=Tangina;1892661]Var det noen som så Nytt på nytt i kveld?

Jeg satt og så på det, og håper nesten det faktisk er hun som har gjort det. Det hadde virkelig gjort henne überkul i mine øyne, for da har hun selvironi i det minste, og det liker jeg hos folk.

Gammel 23-10-09, 23:24   #5
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har link til den Dagbladetanmeldelsen?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 23:29   #6
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Her er anmeldelsen:
http://www.dagbladet.no/2009/10/23/k...ngler/8700010/

Sitat:

«Når man i fødselsgave har fått den evne å kunne leve seg inn i hestens følelsesliv, reklamen er prinsessens, ikke min, skulle det bare mangle at man ikke prøvde de samme evnene på sine medmennesker», skriver vår anmelder, professor Trond Berg Eriksen.

Gammel 23-10-09, 23:30   #7
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes hun er tøff som tør å gå så åpent ut med sin tro, når hun jo vet at hennes posisjon vil gjøre at dette får ekstremt mye oppmerksomhet.

Men jeg synes, for hennes del, at hun burde valgt andre ord enn "engler"... Det er et ord som i mine øyne er med på å latterliggjøre det hun driver med.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 00:26   #8
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har heller ikke noe behov for å latterliggjøre henne. Ikke har jeg lest boka og ikke har jeg noe forhold til engler men hun må gjerne få si hva hun vil for meg.

Gammel 24-10-09, 14:25   #9
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Jeg er daglig imponert over alle disse oppegående, smarte og reflekterte brukerene her inne på FP, men så fort Martha og Ari blir nevnt, forvandler mange av disse samme brukerene seg til en gjeng spydige og fordømmende mennesker. Pussig fenomen det der.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 16:33   #10
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig i det som ble sagt om Märtha og Ari på Nytt på Nytt i går kveld, sånn ca. referert "De gjør begge sitt beste for å få den andre i forholdet til å fremstå som mest normal".

Jeg tror ikke de er så veldig lei seg av det flere her kaller mobbing heller. De lever tross alt av å selge disse sære bøkene, og jo særere de lager dem, jo særere de oppfører seg - jo mer gratisreklame får de i form av oppmerksomhet av mediene. Jeg er ikke i det minste tvil om at dette er helt bevisst. Tipper de gliser stort hele veien til banken.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 16:58   #11
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Jeg er daglig imponert over alle disse oppegående, smarte og reflekterte brukerene her inne på FP, men så fort Martha og Ari blir nevnt, forvandler mange av disse samme brukerene seg til en gjeng spydige og fordømmende mennesker. Pussig fenomen det der.

Dette intreffer hver gang noe åndelig/religiøst/spirituelt nevnes. Jeg blir også overrasket. Toleranse er en (heldigvis) høyt skattet dyd her på FP, men ikke når det gjelder dette.

Gammel 25-10-09, 00:30   #12
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det er rart om nytt på nytt kan ta seg friheter med å signere bøker i hennes navn så jeg har tro på at hun har gjort det ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.