Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-09, 15:38   #41
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Nå kommer snart Kif også til å "forsvinne".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 16:18   #42
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey, jeg klarer ikke lenger å logge meg inn, hva skjer? Vedlikehold eller noe?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 16:19   #43
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hvorfor har jeg plutselig negativt rykte?

Gammel 01-11-09, 16:20   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:vinker hade':

Nice knowing you, Kiffen.

Gammel 01-11-09, 16:20   #45
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

g hv hr skjdd md ll vkln mn?

Gammel 01-11-09, 16:50   #46
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

g hv hr skjdd md ll vkln mn?

Gammel 01-11-09, 16:52   #47
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

...og Kirsebæret bare ler?

Gammel 01-11-09, 16:58   #48
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags underforum hadde passet for meg, tro?

Gammel 01-11-09, 17:02   #49
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Hvorfor heter interiørtråden "Ekkirs interiørhjørne"?

Smelter du Kif?

Kjenner jeg ikke bryr meg om hva forskjellige fora kalles.

Gammel 01-11-09, 17:21   #50
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Er det noe spesielt med Ekkir, siden det er henne du henger ut Elin? Greit nok å ta opp temaet vedrørende underforaene, jeg synes bare tonen ble litt agressiv i de første innleggene dine. Det er flere som ikke er aktive, eller som har vært borte i perioder som har sitt navn på underforaer her.

Herreguuuuuuuuuuud så følsomt dette var for et par av dere da Jeg driter egentlig i hva hele underforumet heter jeg. Det var bare et spørsmål. Tatt i betraktning synes jeg alllikevel det er litt spesiellt at man oppkaller et underforum etter en eller annen bruker som visstnok kom på at vi burde ha et interiør-forum. Ekkir kommer ganske laaaaaaaaaangt ned på listen over aktive brukere i det hele tatt. Jeg ser jo f.eks. absoutt grunnen til at Madam Mim har underforum oppkalt etter seg. Hun har bidratt i stort monn med sine oppskrifter og generelle kunnskap og glødende interesse for mat. Det samme kan absolutt sies om Skilpaddas flisespikker-underforum. Ingen nevnt -ingen glemt forøvrig....

Glem hele greia! For meg må det gjerne hete Ekkirs interiørforum, og i grunnen var det bare et spørsmål om hvorfor fra min side.

...og hvis du synes det var å henge henne ut, Irma, så deg om det!

Gammel 01-11-09, 17:24   #51
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns Ekkir må ut.

Gammel 01-11-09, 17:42   #52
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ah ja, den tråden husker jeg. Jeg ser poenget ditt, men jeg synes at FP fremstår som såpass "seriøs", designmessig, med farger og lite grafikk og sånt, så jeg synes de små pussighetene når det gjelder navn på underforumene er med på å balansere inntrykket litt. Litt mindre strengt og minimalistisk, liksom, og litt mer personlig og "hjemmekoselig".

Det er ikke noen kampsak for meg personlig å nødvendigvis beholde de navnene underforumene har nå (Flisespikkeriet ville hatt et sjarmerende navn også uten mitt nick, for eksempel), men jeg liker ikke helt ideen om å bytte navn ut fra hvor aktive folk er. Jeg synes det greieste er å beholde navnet etter hvem som foreslo forumet i sin tid. (Jeg mener forsåvidt å huske at vi har byttet navn på et par av underforumene tidligere, men det tror jeg bare var fordi "opphavspersonene" hadde byttet nick.) Men det er ikke så viktig for meg, så for min del kan vi godt bytte hvis mange synes det.

Det stemmer, for eg mista jåleforumet mitt da eg skifta nick.

Gammel 01-11-09, 17:57   #53
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Det stemmer, for eg mista jåleforumet mitt da eg skifta nick.

Da synes jeg Haugtussa kan få interiør-forumet!!

Gammel 01-11-09, 17:58   #54
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem er denne "Kif" dere snakker om? Noen dere kjente på NM, eller?

Gammel 01-11-09, 18:00   #55
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Gammel 01-11-09, 19:16   #56
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns Ekkir må ut.

La oss ha en rosesermoni.

Gammel 01-11-09, 19:21   #57
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenk om oppkalling krevde deltakelse. Ikke én gang tror jeg Ibsen har parkert i parkeringshuset sitt.

Gammel 01-11-09, 19:22   #58
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Tenk om oppkalling krevde deltakelse. Ikke én gang tror jeg Ibsen har parkert i parkeringshuset sitt.

Gammel 01-11-09, 19:25   #59
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Dette må være den beste kommentaren som noen gang har blitt postet her inne!

Gammel 01-11-09, 19:25   #60
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns ikke må må se slik på det, heller at det er MASSE underforum som ikke har nicknavn i tillegg!!

Vi må ha auksjon, høyeste bud vinner.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.