|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
er i sommer***us
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?
Så lenge hun føler hun har råd til å bruke så mye penger på håret er det helt greit for meg. Vi bor i Trondheim og til og med herreklipp koster fort 600 kroner.
|
|
|
#2 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg klipper meg sånn ca hver tredje - fjerde mnd, noen ganger går det seks mnd. Alltid hos samme frisør - hun er verdens beste for meg og mitt hår.
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det går under ordet "galskap" her i huset.
|
|
|
#4 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er dine frisørvaner?Jeg klipper meg sånn to ganger pr år. Til nylig har det vært en gang år men har skjerpet meg. Farger det aldri men har et par ganger tatt noen få lyse striper. Det er modig til å være meg. Ja jeg bruker samme frisør |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Når jeg var student så farget jeg det selv, jeg hadde en klipp som var lettere å vedlikeholde. Nå som jeg tjener penger igjen, så er det å få håret farget hos frisør, en ordentlig klipp og bli dillet med en av de tingene jeg unner meg. Jeg virkelig elsker å gå til frisøren.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Det er vel ikke noe verre enn å klippe seg selv med maskin. Går fint det skjønner du. Da jeg hadde kort hår tidligere, klippet jeg meg alltid selv med maskin. Sambo har også klippet meg med maskin, men da ble det kanskje hakket for kort - så fikset det selv etter det. Farger det også selv. Eller striper eller whatever. Tror jeg er ganske god på mitt eget hår. Dessuten er jeg ikke det minste redd for failure. Shit happens liksom |
|
![]() |
|
|