Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En formiddag i Trondheim - hva gjør man?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-10, 18:11   #41
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En formiddag i Trondheim - hva gjør man?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nei, men de aller fleste stopper på Heimdal på den tiden - Denne stopper 1539 på heimdal. (Ja, om du skal ta toget mot Oslo da)

Takk! Man trenger jo ikke slå opp på NSBs sider en gang når man har FP.

Gammel 08-01-10, 20:14   #42
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

I tillegg til Cornelias hus ville jeg definitivt tatt en tur innom Bakklandet. Der ville jeg blant annet besøkt butikken til http://www.tineskreativehjorne.com/.

Hehe, fra nettsiden:

Sitat:

DET ER DESV. SÅ KALDT I BUTIKKEN, AT VI MÅ HOLDE STENGT!
Det er heldigvis lovt mildere vær til uken

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 20:27   #43
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Her har alle før meg kommet med veldig gode forslag, så jeg nøyer meg med å si at jeg fikk skikkelig hjemlengsel av denne tråden og at jeg nå savner ByenMin skikkelig mye.

Sukk. Jeg også. Enda det er 11 år siden jeg flyttet.

Og så er det skikkelig langt til Dragvoll ja. En liten ekspedisjon vil jeg si .

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 20:34   #44
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Og så er det skikkelig langt til Dragvoll ja. En liten ekspedisjon vil jeg si .

Neisjda. Jeg brukte å sykle dit fra Møllenberg, jeg. Det skal sies at det er vesentlig kortere fra Dragvoll enn til da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 20:55   #45
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dragvoll er langt unna ja - Man kan vel si at de mistolket byutviklinga litt da de fant ut at Byen bevegde seg oppover den veien. - Forøvrig husker jeg at jeg tenkte stakkars deg da jeg møtte studenter som bodde på Stokkanhaugen

Gammel 08-01-10, 20:56   #46
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Neisjda. Jeg brukte å sykle dit fra Møllenberg, jeg. Det skal sies at det er vesentlig kortere fra Dragvoll enn til da.

Kortere fra enn til ja . Neida, det er ikke SÅ langt. Jeg har nå bodd på Steinan jeg, på god vei opp dit da (men jeg ble der bare ett år da... . Jeg gikk jo ikke på Dragvoll så...ikke da iallfall) Men det tar litt tid med sneglebussen oppover, jeg husker iallfall før at en av bussene tok en liten omvei innom et boligfelt.

Gammel 08-01-10, 21:01   #47
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Kortere fra enn til ja . Neida, det er ikke SÅ langt. Jeg har nå bodd på Steinan jeg, på god vei opp dit da (men jeg ble der bare ett år da... . Jeg gikk jo ikke på Dragvoll så...ikke da iallfall) Men det tar litt tid med sneglebussen oppover, jeg husker iallfall før at en av bussene tok en liten omvei innom et boligfelt.

Hehe - 52-bussen som gikk via Othilienborg tok sin tid ja - har også bodd i studentleilighet på Vestlia i gamle dager nemlig

Gammel 08-01-10, 21:05   #48
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Hehe - 52-bussen som gikk via Othilienborg tok sin tid ja - har også bodd i studentleilighet på Vestlia i gamle dager nemlig

Ja, jeg tenkte ikke på den, men en av dem som gikk til Steinan fra byen. Men 52 via Othilienborg var også smådrøy. Vi får vel beklage for Tangina denne mimreavsporingen kanskje .

Gammel 13-01-10, 23:11   #49
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Da er jeg hjemme igjen etter et hektisk døgn. Da jeg kom til Trondheim i morges, fulgte jeg Bauches plan til punk og prikke bortsett fra at jeg ikke rakk Cornelias hus. Men jeg fant ymse småting i Byhaven, skjørt og jakke på salg på Noa Noa, og to par kule sko på Designforum. I tillegg rakk jeg møtet mitt og hadde 25 mindre interessante minutter på Heimdal stasjon.

Men det var så vidt jeg kunne se ingen skumle damer ved nabobordene på Dromedar. Som forøvrig var et glimrenre sted å spise frokost. Takk for planleggingshjelp, alle sammen. Jeg liker Trondhjem!

Gammel 14-01-10, 07:53   #50
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart! - Trondheim er jo kjempekoselig by! - Liten, men alt er innenfor gåavstand omtrent. Fin du kosa deg! - Drommis er kjempekoselig. Jeg var der hver eneste tirsdag i hele permisjonen min

Gammel 14-01-10, 10:09   #51
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Faren min er fra Trondheim, men desverre har vi ikke hatt besteforeldre og slikt der så lenge jeg har levd, så det har blitt alt for få turer dit. Men skulle jeg bosatt meg noe annet sted i landet, måtte det blitt der. Gjerne i opphavets barndomshjem i Bymarka (oppi der hvor trikken stoppet).

Sist redigert av Tangina : 14-01-10 kl 10:14. Årsak: Takk til Maz for korreksjon - ikke Byskogen men Bymarka.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:30   #52
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg foreslår at du oppsøker det som var den kjekkeste mannen i Norge (i hvert fall i 2002) og kliner litt, bare for å få ut litt ungdoms-nostalgisk savn - på mine vegne.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:30   #53
Albertine
Passiv

Standard

Hva med litt mer info for oss som er i umiddelbar nærhet og gjerne vil se Den Kjekkeste Mannen i Norge i 2002?

Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:34   #54
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Han bodde rett ved Rosendal teater og er blåøyd, blond og med et smil som typisk karakteriseres som "gutteaktig sjarm". Litt skjeggstubb, veltrent og skikkelig god til å kysse. Det er bare å prøve seg frem!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:45.