Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-10, 14:53   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paradisedeltager vil ha fjernet bilder og info fra nett ...

Er ikke det omtrent Charterfeber da? Evt. det sjekkeprogrammet med han fyren derifra?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 14:54   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det et sjekkeprogram med han fra Charterfeber?!

Gammel 29-04-10, 15:34   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Mener jeg hørte dette ble sagt på spøk i et komisprogram av noe slag jeg? Torsdag-noe, mener jeg at programet het.

Jeg hørte det også på radio, men der framstilte de det som klipp fra serien. Vel, for hennes skyld får vi håpe det var en spøk.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 16:21   #4
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og hvis man i ettertid plages av at toppløsbilder publiseres om og om og om igjen så må det da være en ærlig sak å spørre de som gjøre det pent om de kan slutte? Kanskje ikke så realistisk, men allikevel. Eller mener man at folk som har gjort noe de i ettertid angrer på ikke skal få lov til å prøve å rette opp i det?

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 19:33   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Og hvis man i ettertid plages av at toppløsbilder publiseres om og om og om igjen så må det da være en ærlig sak å spørre de som gjøre det pent om de kan slutte? Kanskje ikke så realistisk, men allikevel. Eller mener man at folk som har gjort noe de i ettertid angrer på ikke skal få lov til å prøve å rette opp i det?

Nei, det er vel nettopp poenget mitt, det er ikke så realistisk. Har man jobbet som glamourmodell og tatt hauger av dårlige bilder og i tillegg deltatt i Paradise, så tror jeg faktisk man må ta det som er. Og heller jobbe seriøst for å rette opp inntrykket.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 22:00   #6
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Nei, det er vel nettopp poenget mitt, det er ikke så realistisk. Har man jobbet som glamourmodell og tatt hauger av dårlige bilder og i tillegg deltatt i Paradise, så tror jeg faktisk man må ta det som er. Og heller jobbe seriøst for å rette opp inntrykket.

Jeg ser ikke helt hvorfor det ikke skal være lov å spørre noen om å fjerne bilder de har liggende på nettet av en. Jeg har i alle fall ikke behov for å se dem. Ei heller at folk skal måtte "ta straffen" ved at de blir liggende.

Ellers er jeg enig i at det nok er mer realistisk å heller prøve å balansere inntrykket. Dersom man fortsatt ønsker å være i rampelyset, vel å merke. For man får jo ikke umiddelbart full kontroll over hvordan man fremstilles bare fordi det ikke er gjennom Paradise Hotel.

Etter hva jeg har forstått så er det ikke alt av bilder etc. hun har anmodet om å få fjernet. Og jeg skjønner ikke helt hva som gjør det så viktig for noen å fortsette å publisere bilder tatt av en ungjente som senere ber pent om at de tas vekk. Det er ikke som om hun har trampet inn og ropt "slett meg!". Men hun har vist til konkrete bilder og spurt pent. Det synes jeg er litt dumt å latterliggjøre.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 16:29   #7
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Deltagerne av de aller første programmene visste ikke hva de gikk til. Om noen av dem hadde ønsket informasjonen og bilder av seg selv slettet hadde jeg hatt forståelse for det. Nå derimot? Not so much. Selv om man ikke selv skjønner hvor gjennomredigert programmet er er det FOR dumt å ikke skjønne at man som deltager i Paradis Hotel vil ende opp med bilder av seg selv som en fremtidig arbeidsgiver kan rynke på nesen av. Paradise Hotel gjør seg rett og slett ikke på CVen.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 16:39   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Før første sesong hadde norsk TV vist flere danske og amerikanske sesonger. Så jeg vil si at de visste hva de gikk til.

Gammel 29-04-10, 16:55   #9
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Før første sesong hadde norsk TV vist flere danske og amerikanske sesonger. Så jeg vil si at de visste hva de gikk til.

Jeg mente de aller første programmene i reality-sjangeren.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 17:00   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Jeg mente de aller første programmene i reality-sjangeren.

Ja, det skjønte jeg. Jeg svarte Kie.

Gammel 29-04-10, 17:14   #11
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Dessuten: jeg så litt på Migrapolis i går kveld, og der intervjuet de enn fyr fra Paradise Hotel. Han sa han ble med fordi han syntes det så så kult ut der forrige sesong. Og fordi turen var gratis. Og fordi han likte oppmerksomhet. Og det fikk han vel.

Jeg mistenker at denne Paradise-deltakeren egentlig bare er ute etter litt mer blest om seg selv.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 19:24   #12
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Dessuten: jeg så litt på Migrapolis i går kveld, og der intervjuet de enn fyr fra Paradise Hote..

Det så jeg også. Det jeg synes var det verste var foreldrene hans da de ble spurt om hvordan de ville forholdt seg dersom de hadde hatt en datter som skulle være med i Paradise Hotel. Faren mente at det liksom var sånn at gutter hadde jo jaktinstinkt osv., (les: det var mer naturlig for dem), mens moren supplerte med at hun ville vært mye mer skeptisk til å sende ei jente, for de ville jo føle mye mer press til å gjøre ting de ikke burde (les: ha sex).

Men å sende sønnen dit for å nedlegge en haug med jenter (hvis han nå gjorde det), det var liksom helt i orden. (Bortsett fra at de helst hadde sett at han var med i Farmen eller 71 grader nord, da.)

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 17:18   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man er vel i utgangspunktet ganske ekshibisjonistisk i det man melder seg på, men jeg tviler ikke på at det for mange er et sjokk at de ikke blir oppfattet som Hippe&Kule&Schmarte av resten av verden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-10, 23:10   #14
Left
Passiv

Standard

Når hele kaka er spist er den borte.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.