|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
heimføing
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilder
Aha - ny trend!
Klart man skal ha moro når man blir gammel (ikke at førti er gammelt altså
Hvem er det? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Come what may...
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg har mikset venneflokk. Nesten alle dem er forskjellige og det er jeg veldig glad for. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderAner jeg en spinoff? Hvordan ser ditt FB-profilbilde ut?
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Så det du mener er at du er fascinert over hva som ser ut til å være status i ditt nettverk? Eller er det det at de ikke gjør disse tingene til vanlig, og du mener de skryter på seg å være sprekere ved å poste bilde av akkurat det? :Prøver å forstå:
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg forstår veldig godt hva Haugtussa mener. Friluftsliv og trening er for tiden i hyppig bruk som statussymbol. Dette er ikke noe jeg bare antar ut i fra min egen magefølelse - det har vært tema i flere program på TV og radio det siste året. Plutselig er det kult å ha på CV'en at man har syklet Birken eller gått Besseggen, og folk handler treningsutstyr for millioner av kroner. Og jeg ser som Haugtussa at det er mange på Facebook som eksponerer seg selv som friluftsmennesker, jegere og naturelskere. Skjønner veldig godt hva hun mener med at man bruker Face til fronte imaget sitt og at det brukes for å vise hvor vellykket man er på et vis. Ser det veldig godt selv også. Hele familier som har på seg Bergans ekstremværutstyr til tusenvis av kroner for en søndagstur i akebakken.
|
|
|
#7 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderDet å se utvalget av profilbilder er jo interessant fordi profilbildene blir valgt ut av det utvalget bilder en har av seg selv, og hvilke blider som finnes gjenspeiler til en viss grad hva vi er opptatt av og liker å gjøre.
|
|
|
#8 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg har ingen venner med nakne eller halvnakne pofilbilder paa FB ser jeg naa. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
heimføing
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderLitt interessant tema dette. Hvordan man vil fremstå, og hvordan andre ønsker at man skal. Sist redigert av -ea- : 23-05-10 kl 15:09. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilder..."velutstyrt friluftsmann"
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderSiden jeg er en av de få som ikke har forsvart å være i friluftsklær og bunad i denne tråden, så føler jeg at det er meg som blir kalt surmaget, provosert og diverse i tråden her. Jeg er verken sur eller provosert av bilder på facebook altså. Jeg bare reflekterer rundt det og trekker paralleller til andre ting i mediene, typiske trekk ved folk på min alder osv. Jeg syns det er interessant å filosofere over sånne fenomener og ting jeg mener er trekk ved samtiden og samfunnet vi lever i. Det er overhodet ikke meningen å kritisere noen her eller andre steder eller tråkke noen på tærne.
|
|
|
#13 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg skal ærlig innrømme at jeg skryter av meg selv på mitt profilbilde på FB. Der poserer jeg nemlig i egenstrikket kjole, og jeg virkelig poserer.
|
|
|
|
#14 |
|
Multitaskingmaniac
|
Det har du all grunn til for den kjolen er jo så fiiin!
|
|
|
#16 |
|
By the Sea
|
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderKasia - jeg hadde ikke deg spesielt i tankene.
|
|
|
#17 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg humrer også litt over Blondie som slettet vennen med sykepleieruniform. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg har ei som har bilder av seg selv på poledancing kurs... de er ganske....jah. Jeg blir flau bare jeg ser henne. Og mange bilder med ølglasset i hånden. Dvask jeg har født fire barn mage og gjennomsiktige topper.... Niiice.
|
|
|
#19 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg blir ikke noe satt ut av det, for det er vel slik fjortiser er. Men når mamma sine venner legger ut slike bilder blir jeg litt satt ut!! Det er nok mange som håper på å bli "oppdaget" på nettsamfunn og legger dermed ut "fine" bilder av seg selv.
|
|
|
#20 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Halvnakne og nakne profilbilderJeg har bare 1 som legger ut halvnakne bilder av seg selv. Han er bodybuilder og er da, i tillegg til å være iført nærmest tanga, smurt inn med sånn brun (seig?) guffe og et utroooolig stort falskt glis i tillegg.
|
![]() |
|
|