|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Sjølbruningskrem ER bra altså. Det renne ikkje i det heile tatt når en blir varm og en er berre brun og fin. Helsing frøken Dovenøttebrun i mai.
|
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Liker du å være på stranda?
Jeg prøvde sånn spraytanning i studio en gang, og fikk faktisk superfin farge, men den slites jo av på samme måte som selvbruning. Må tro jeg var fin når bøylebh'n hadde slitt av halvringer med farge under puppene!
|
|
|
#43 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg liker stranda. Det som er stress er nå som vi ikke lenger har den helt så avslappende løsningen som da vi var barn. Kan jo ikke legge igjen bilnøkler, mobiltelefon etc ubevoktet... derfor kan ikke alle bade på en gang. Da det var bare meg og mannen ble det kjedelig... med Knerten... det gikk meget bedre, takket være at da hadde vi også med svigermor og et par svigerinner. Derved hadde vi verdisakervakt (svigermor) barnevakt for sovende ettåring (svigermor) og noen jeg kunne bade sammen med (svigerinner, og mannen når han var ferdig å male hus)
|
|
|
#44 |
|
søt
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg liker stranda.
|
|
|
#45 |
|
© All rights reserved
|
Og hvilken anbefaler du? |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ferdiglada
Sv: Liker du å være på stranda?Eg syns Dove sin er kjempegod! Den flyte godt, den er råbillig og den luktar deilig. Sette ingen merker på hverken klær eller sengetøy. Styr unna Natusan sin, den er IKKJE god. Det finns sikkert mange gode og dyre, men dei har eg ikkje sett poenget med å teste så lenge eg er fornøgd med Dove. I fjor begynte eg tidlig med den lysaste av dei men i år hoppa eg rett på den mørke. Easypeasy.
|
|
|
|
#47 |
|
By the Sea
|
Sv: Liker du å være på stranda?Nei.
|
|
|
#48 |
|
|
Sv: Liker du å være på stranda?Nja. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
intro
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg kan ikke fordra det. Ikke liker jeg sol, ikke liker jeg vann, ikke liker jeg sand, ikke liker jeg sterk varme, jeg har opparbeidet nulltoleranse for sol etter mange år som blåhvit etc. etc. I motsetning til aC har jeg ingen problemer med å få være i fred på stranda.
|
|
|
|
#50 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg liker meg ikke på stranda, nei. Det er for varmt, for mye sol, for mye sand og for lite klær.
|
|
|
#52 |
|
Curlingkone
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg liker idèen med strandliv, men i praksis er det noe annet.
|
|
|
#53 |
|
|
Sv: Liker du å være på stranda?Eg elskar stranda. Eg gleder meg som ein unge til strandlivet kan begynna.
|
|
|
#54 |
|
Shake it out!
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg er bassengmenneske.
|
|
|
#55 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Jeg også, elsker bassenger. Jeg skal reise hit:
|
|
|
#56 |
|
© All rights reserved
|
Oi. Så flott! |
|
|
|
|
|
#57 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er den som lukter veldig stygt på meg iallefall. Fikk beskjed om at jeg burde ta meg en dusj fordi jeg luktet så vondt når jeg brukte den. Men kan hende den lukter bedre på andre? Sist redigert av Smoothie : 06-06-10 kl 02:25. Årsak: Noen skrivefeiler blir det når det ene øyet sover.. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Pauset
|
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg pleier kaste en sarong på meg når jeg spaserer rundt, og måtte vel lære like meg på stranda da jeg fikk barn. Syntes det var veldig ok da jeg var yngre og ti hakk sprekere i figuren, men nå kjenner jeg at jeg ikke bryr meg så mye lenger etter at jeg har tvunget meg selv på stranda de to siste sommerene. Jeg blir fort brun og jeg blir veldig brun, så da ser det meste ok ut egentlig. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#60 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du å være på stranda?Jeg elsker sol, sjø og strand. Kan kose meg i timesvis med kald drikke og en god bok på stranda. Nå har jeg akkurat kommet fra syden og har fått farge, så håper på mange deilige sol-timer på stranden i sommer.
|
![]() |
|
|