Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-11, 13:13   #61
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva syns dere om den nye Imsdal-reklamen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Bare søk på Imsdal i Facebook, Imma, så kommer den opp.

Oh!

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 13:26   #62
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Æsj. Nesten all reklame er teit. Denne var både kjempeteit, flau og ekkel. Det absolutt motsatte av girl-power, nekete og slem på en gang.
Jeg drikker sjelden kjøpe-vann, men det hender at de eldste ungdomsbarna mine kjøper Imsdal. Jeg viste dem reklamen i dag før skoletid, vi diskuterte den og nå gidder ikke de å kjøpe Imsdal lenger.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 14:05   #63
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg reagerte også på den.

"Morsomt" å se på svarene fra Imsdal på Facebook. Snakk om å fossro. Girlpower liksom. Kort oppsummert, det handler om en gjeng som er kul og en som ikke er kul ,og de som ikke er kule mobbes av de kule.

Gammel 24-05-11, 14:12   #64
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne har jeg også reagert på. Det var litt som om jeg trodde jeg hadde gått glipp av et poeng, for den kunne jo ikke være SÅ diskriminerende og teit? Men det viser det seg altså at den kunne.

Gammel 24-05-11, 14:17   #65
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Fascinerende teit reklame, altså. Og elendig håndtert på facebook, men den siste kommentaren som ble lagt inn var i det minste ikke like hårreisende, spørs om noen har sagt fra.

Gammel 24-05-11, 14:18   #66
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Gammel 24-05-11, 14:22   #67
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Salt, hva skrev du til dem?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 15:11   #68
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg bare skrev at de burde ta en titt på hvordan kundene ble møtt på kritikk av reklamefilmen, og at det var uheldig for dem som produsent at "Imsdal" bare fjaser vekk kritikken.

Gammel 24-05-11, 15:36   #69
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bra sagt, Salt! Det er nettopp det de gjør, bare fjaser kritikken vekk. Vil de bli tatt seriøst må de ta kritikken de får fra kunder på alvor.

Gammel 24-05-11, 15:53   #70
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, jeg synes det er en teit reklame, uten at jeg helt klarer å hisse meg opp over den. Men måten de responderer på kritikken på er virkelig skoleeksempel på "How NOT to handle social medias.101"

Det er virkelig helt ubeskrivelig å svare på krass kritikk med "Synd at vi ikke er enige, ha en fin dag! "

Jeg ler og ler og ler. Jeg må dele dette med noen på et vis, uten å spre reklamen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 15:54   #71
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

det er beklagelig at du oppfatter det som å rakke ned på noen. Ha en fin dag!

- No. 4 -
Gammel 24-05-11, 15:56   #72
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Jeg får ikke skrevet på wall-en deres. Jeg har lyst å be dem ha en fin dag! : )

- No. 4 -
Gammel 24-05-11, 16:03   #73
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 638
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må like dem for å skrive. Men det går an å unlike rett etterpå.

Det virker som de er i ferd med å kjøre sin helt egen Nestlé-gate, ved å gjøre nøyaktig det motsatte som Nestlé gjorde. De ble sinte og sure, Imsdal er krampeblide og

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 16:46   #74
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, denne har jeg ikke sett før nå. Men enig med dere, den var helt fjern. Sjekket dere kommentarene under youtube-snutten? Djeeeez!

Gammel 24-05-11, 16:54   #75
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Den var faktisk til meg.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 17:06   #76
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Haha. For noen kommentarer under Youtube-videoen. Nesten så jeg lurer på om det er folk fra Imsdal som sitter og kommenterer.

Opprinnelig lagt inn av tilfeldig Youtube-kommentar

ELSKER DENNE FILMEN! Den gir meg "leve livet"-følelsen. Jeg får bare mer lyst til å drikke mer imsdal, i håp om å gjøre ALT! Nå får jeg også lyst til å leve dagen som om det var den siste, akkurat slik jentene på filmen gjør! Er jeg trist, ser jeg på denne filmen, fordi den får meg til å smile!

Gammel 24-05-11, 17:36   #77
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Imsdal-ansatt. helt klart.
Sikkert de samme som styrer FB-siden deres.

Gammel 24-05-11, 17:45   #78
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Herre. De har tatt den gamle dagbladreklamen helt på alvor. De tror at folk ER sånn.

(Kilde: youtube.com)

- No. 4 -
Gammel 24-05-11, 17:56   #79
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Haha. For noen kommentarer under Youtube-videoen. Nesten så jeg lurer på om det er folk fra Imsdal som sitter og kommenterer.

Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 17:58   #80
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har et ørlite håp om at You Tube-kommentarene er ironisken, og at vi ikke ser det fordi det ikke er snill- eller himlesmilyer der...

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:08.