|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?
Nettopp.
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Den der er langt fra mørk dress, og for grell for et bryllup. Syns jeg.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Men den kjolen er da langt fra joggebukse og hettegenser.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Joda. Har man skapet fullt av antrekk så kan man jo godt ta det som passer best inn. Men om man må kjøpe inn noe så er det jo ganske greit om man kan være såpass liberal at man kan kjøpe noe som kan brukes mer enn en gang også. |
|
|
|
#8 |
|
saftig
|
Det kreves ikke gallakjole, men det er langt mellom gallakjole og kjolen vi snakker om her. Den er ikke "pen" nok, og den tar for mye oppmerksomhet i en bryllup. Syns jeg.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Mulig det altså.
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Jeg synes derimot ikke at det gjør noe at den er fargerik og iøynefallende. Hadde den vært i et mer pyntet stoff enn jersey, hadde den vært helt fin i mine øyne. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Kjolen er veldig deg, men den er ikke pønta og formell nok til å passe inn i kleskoden "mørk dress". Jeg ville gått for noe sånt:
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Jeg er nok preget av at jeg en gang tok feil valg og gikk i et bryllup i klær som bruden ikke ville ha der. Det ble ikke noen hyggelig kveld. Det fine var at siden jeg allerede var i unåde så reiste jeg hjem lenge før det var greit å reise også. Bryllup og kleskoder er vanskelige greier. |
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Jeg mener virkelig at det er langt, langt mer uhøflig å være vertinne og la seg merke med at en gjest har bommet på kleskoden, enn det er å være gjest som har bommet på kleskoden. Fiskedask til bruden. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Hvis noen kom naken i bryllupet mitt ville jeg sikkert lurt litt. Og ledd.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Kan denne funke som "Mørk dress"?Nessie - jeg hadde en lys kjole som var for lys for bruden. Jeg hadde brune sko, brun veske og et gedigent brunt sjal over skuldrene og kjolen var absolutt ikke noen brudekjole. Men det var for lys farge likevel. Det syntes jeg også, men jeg hadde ingen penger å kjøpe kjole for og fikk låne den kjolen der gratis med tilbehør og alt. |
|
![]() |
|
|