Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Tilbakemeldinger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-12, 23:27   #1
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbakemeldinger

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Medlemssalongen(3 leser) Forum for litt mer private samtaler (Generell skravling og fjasing hører hjemme i skravleforumet).

Medlemmer som har 100 innlegg og 100 i rykte får tilgang her. Tilgangen oppdateres hver halve time (kl *:25 og kl *:55). Tilgangskravene kan bli endret etterhvert.

-Jeg har aldri sett en skravletråd, ala dagsskravling så regner med det er inni der?

Det står vel strengt tatt at skravling og fjasing ikkje høyrer til inni der...

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 23:27   #2
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Haha! Ser faktisk nå at skravling ikke er ok der inne.. Men det er da alltid en skravletråd i de fleste forum.. Har ikke fp noen?

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 23:30   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Medlemssalongen(3 leser) Forum for litt mer private samtaler (Generell skravling og fjasing hører hjemme i skravleforumet).

Medlemmer som har 100 innlegg og 100 i rykte får tilgang her. Tilgangen oppdateres hver halve time (kl *:25 og kl *:55). Tilgangskravene kan bli endret etterhvert.

Jeg har aldri sett en skravletråd, ala dagsskravling så regner med det er inni der?

Private samtaler i Medlemssalongen betyr ikke skravletråder, men er sånn jeg oppfatter det et underforum for å kunne ta opp ting som i utgangspunktet kunne ha blitt lagt i andre deler av forumet (Ungene våre, Lov og rett, Helserelatert osv) men som man ikke vil spørre om i mer åpne deler av forumet. Det er kun Kaffebloggen som fungerer som skravletråd av det jeg har fått med meg. Og den er lesbar både for medlemmer og ikke-medlemmer.

Gammel 18-08-12, 22:58   #4
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Jeg tenker ikke mye over prikkesystemet og glemmer derfor ofte å prikke andre når det er innlegg jeg liker. Akkurat nå la jeg for første gang merke til at det kommer opp en tekst når man holder musepekeren over de grønne prikkene under avataren. Det har jeg ikke sett før. De prikkene er vel et resultat av de prikkene man mottar, sant?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 22:59   #5
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg tenker ikke mye over prikkesystemet og glemmer derfor ofte å prikke andre når det er innlegg jeg liker. Akkurat nå la jeg for første gang merke til at det kommer opp en tekst når man holder musepekeren over de grønne prikkene under avataren. Det har jeg ikke sett før. De prikkene er vel et resultat av de prikkene man mottar, sant?

Du er populær!

Gammel 18-08-12, 22:59   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gir betraktelig flere enn jeg får, ser jeg.

Gammel 19-08-12, 09:27   #7
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg gir betraktelig flere enn jeg får, ser jeg.

Jeg gir definitivt flere prikker enn jeg får. Hvis jeg skal bruke dagens kontrollpanel - som tross alt ikke er spesielt tilfeldig - så gir jeg rundt fem prikker for hver prikk jeg selv får. Jeg syns ofte jeg leser gode, hyggelige, rørende, interessante eller inspirerende innlegg, og da syns jeg det er OK å gi en liten tilbakemelding om det.

En annen ting er at jeg ser til min forbauselse at jeg i ettertid ofte er enig med meg selv i hva jeg syns er "prikkverdig". Når gamle tråder kommer opp, så ser jeg at jeg har prikket innlegg jeg fremdeles syns er gode.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!

Sist redigert av Lille meg : 19-08-12 kl 21:09. Årsak: Alt for mange prikker!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 23:16   #8
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg er nok veldig lik H.I her, skriver innimellom og prikker da deretter.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 23:39   #9
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fått mine siste tre prikker i februar, mars og nå i juli, så det er lenge siden jeg har erkjent at forum ikke får frem det beste ved meg Jeg har vel egentlig gitt opp prikkesystemet og derved gir jeg heller ikke mange prikkene selv. Glad for at jeg har tilgang til markedsplassen, men antar at M2 muligens er oppnåelig innen 2020 eller noe sånt.

Gammel 18-08-12, 23:39   #10
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Hvor: Østfold
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Merker at det begynner å bli litt for mye å henge med i ang prikker, systemer og tilganger... jaja får bli en overraskelse den dagen man plutselig får tilgang på noe nytt merker jeg her...

Gammel 18-08-12, 23:40   #11
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

mopdy, skravleforumet under Generell debatt er vel åpent for alle? Eller tar jeg feil?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-12, 23:44   #12
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

mopdy, skravleforumet under Generell debatt er vel åpent for alle? Eller tar jeg feil?

Joda, det er åpent.
Men jeg tenkte mer på ukentlig skravlinger der man stikker innim for å fortelle om dagen. spesielle ting som skjer eller bare har lyst å skrive noe uten å lage ny tråd.

Gammel 18-08-12, 23:44   #13
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg prikker innlegg og ikke personer. Innlegg som engasjerer meg, som har gode argumenter, får meg til å le og kanskje av og til rører meg. Jeg prikker også som takk for hjelpen, så joda, jeg deler ut prikker.

Gammel 18-08-12, 23:50   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se øverst på linja, der er det blogger. Klikk på den linken. Kaffebloggen er FP sin skravletråd slik man ofte finner det på andre forum.

Gammel 19-08-12, 06:57   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når det gjelder blogger er det også mulig å spørre om tilgang. Det er ulikt nivå av hvor private de er.

Ang skravlingsen så hadde det for min del vært mer ok i medlemssalongen enn den vidåpne kaffebloggen. Der er det skremmende lett å google seg fram til ting. Jeg tror til og med mamma har vært innom der etter googling etter ett eller annet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 09:39   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg gir prikker helt i hytt og pine/vær/gevær.
Er man heldig så fanges man opp når jeg ønsker å prikke en eller annen jeg ikke får prikke og bare tar et raid til tilfeldige utvalgte.

Også får jeg prikker med klemmer på eller Enig! på. Jeg får utrolig sjelden prikker med komplimenter for god humor.
Det jeg syns er stressende med prikkene er når man har fått en eller annen kul poengsum - bare ettall eller noe. Da er det så hyggelig å se på, men så vet man liksom aldri når en eller annen sender en prikk og dreper tallet.

Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 22:29   #17
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

. Jeg får utrolig sjelden prikker med komplimenter for god humor.

Jeg får!
Eller- jeg tror det er det. Jeg får iallfall mange -prikker.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 22:30   #18
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg får!
Eller- jeg tror det er det. Jeg får iallfall mange -prikker.

Ulempa med slike, er at ein veit aldri om folk ler av, eller med ein. Eller..?

Gammel 19-08-12, 22:32   #19
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Ulempa med slike, er at ein veit aldri om folk ler av, eller med ein. Eller..?

Ja, det er noe der. Naiv og selvsentrert som jeg er, tror jeg jo alltid at de ler med meg. Nå hadde jeg forresten ikke så mange, så jeg. Den matpakketråden utløste en del prikker av den mer alvorlige sorten må vite, både de grønnne og de røde.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 22:37   #20
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, det er noe der. Naiv og selvsentrert som jeg er, tror jeg jo alltid at de ler med meg. Nå hadde jeg forresten ikke så mange, så jeg. Den matpakketråden utløste en del prikker av den mer alvorlige sorten må vite, både de grønnne og de røde.

Eg vel for så vidt også å ta alle dei leande prikkane som kompliment. Dei er jo gjerne grønne.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:05.