|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Tilbakemeldinger
Det står vel strengt tatt at skravling og fjasing ikkje høyrer til inni der... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerHaha! Ser faktisk nå at skravling ikke er ok der inne.. Men det er da alltid en skravletråd i de fleste forum.. Har ikke fp noen?
![]() |
#3 |
Ekvilist
|
Private samtaler i Medlemssalongen betyr ikke skravletråder, men er sånn jeg oppfatter det et underforum for å kunne ta opp ting som i utgangspunktet kunne ha blitt lagt i andre deler av forumet (Ungene våre, Lov og rett, Helserelatert osv) men som man ikke vil spørre om i mer åpne deler av forumet. Det er kun Kaffebloggen som fungerer som skravletråd av det jeg har fått med meg. Og den er lesbar både for medlemmer og ikke-medlemmer.
![]() |
#4 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg tenker ikke mye over prikkesystemet og glemmer derfor ofte å prikke andre når det er innlegg jeg liker. Akkurat nå la jeg for første gang merke til at det kommer opp en tekst når man holder musepekeren over de grønne prikkene under avataren. Det har jeg ikke sett før. De prikkene er vel et resultat av de prikkene man mottar, sant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
-Holy macaroni-
![]() |
#7 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oss ska verne om livet langs vegen oss går. Ingen kan hauste der dauden sår. Blomen ska bløme og graset ska gro, oss ska ikkje sulke til jorda med blod! Sist redigert av Lille meg : 19-08-12 kl 21:09. Årsak: Alt for mange prikker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg er nok veldig lik H.I her, skriver innimellom og prikker da deretter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg har fått mine siste tre prikker i februar, mars og nå i juli, så det er lenge siden jeg har erkjent at forum ikke får frem det beste ved meg
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TilbakemeldingerMerker at det begynner å bli litt for mye å henge med i ang prikker, systemer og tilganger... jaja får bli en overraskelse den dagen man plutselig får tilgang på noe nytt merker jeg her...
![]() |
![]() |
#11 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Tilbakemeldingermopdy, skravleforumet under Generell debatt er vel åpent for alle? Eller tar jeg feil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
-Holy macaroni-
Joda, det er åpent.
![]() |
#13 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg prikker innlegg og ikke personer. Innlegg som engasjerer meg, som har gode argumenter, får meg til å le og kanskje av og til rører meg. Jeg prikker også som takk for hjelpen, så joda, jeg deler ut prikker.
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: TilbakemeldingerSe øverst på linja, der er det blogger. Klikk på den linken. Kaffebloggen er FP sin skravletråd slik man ofte finner det på andre forum.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: TilbakemeldingerNår det gjelder blogger er det også mulig å spørre om tilgang. Det er ulikt nivå av hvor private de er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: TilbakemeldingerJeg gir prikker helt i hytt og pine/vær/gevær. |
![]() |
![]() |
#19 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Ja, det er noe der. Naiv og selvsentrert som jeg er, tror jeg jo alltid at de ler med meg. Nå hadde jeg forresten ikke så mange, så jeg. Den matpakketråden utløste en del prikker av den mer alvorlige sorten må vite, både de grønnne og de røde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Librocubicularist
|
Eg vel for så vidt også å ta alle dei leande prikkane som kompliment. Dei er jo gjerne grønne. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|