|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
Jo, de er jo bygd opp inni da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg er blitt tverrplattfot etter at eldstemann (på 5år) ble født. Er avhengig av spesialtilpassede fotsenger, og det er no herk å finn sko de passer oppi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Aquarist
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
Har ikke gjort annet enn å se på sko på nettet etter denne tråden dukket opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
Samme her! Men jeg må innrømme at jeg ikke går med den spesieltilpassede sålen hele tiden. Jeg går mye i crocs her hjemme nå, og de er jo litt formet etter foten. Ellers har jeg gått en del med Scholl sandaler... som jo også er litt formet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg har vært i en mengde skobutikker og sportsbutikker de siste dagene. UTEN å finne sko som tilfredsstiller både utseendemessig og comfortmessig. Det nærmeste var et par Eccosko, de av joggeskovarianten. Jeg sa jo egentlig at jeg var lei av Ecco, har brukt det i årevis. Disse var veldig bra oppbygde og var lette av vekt. De hadde ikke like god demping som Nike-skoene mine, men jeg har kjøpt meg et par slike støtdempende såler. Hmmm...
![]() |
#68 |
superbruker
|
Jeg har sånne sandaler og mannen min har sko. Han har bechtrev og 3 prolapser i ryggen. Han merker stor forskjell på når han bruker skoene. Han blir mye bedre i ryggen. Når han bruker andre sko får han mere vondt i ryggen. Jeg bruker de mer fordi jeg er redd belastningskader og jeg er syns at de er kjempegode å bruke. Ingen av oss trengte tilvenningstid på skoene. Vi har brukt de fra dag 1. Enbelaller deg å prøve et par
Propella Sist redigert av Propella : 13-04-07 kl 21:16. Årsak: Skrivefeil. Vet egentligen ikke hva Enbelaller er? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|