Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 10:01   #61
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Er ikke pumaskoene veldig flate, lil´c?

Jo, de er jo bygd opp inni da.
Men dog.
Alikavel altså, jeg får vondt i føttene av de fleste sko, er nok bittelitt plattfot, men disse er supre! Aner ikke hvorfor.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 20:58   #62
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?

Jeg er blitt tverrplattfot etter at eldstemann (på 5år) ble født. Er avhengig av spesialtilpassede fotsenger, og det er no herk å finn sko de passer oppi.
Masai-skoene får jeg de oppi, men har ikke klart å prioritere penger til dem enda. Er selv på utkikk etter snertne vårsko, så håper jeg ejg finner noe.
Lykke til med jakten!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:55   #63
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?

Denne tråden ga meg virkelig lyst på sko!!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 15:58   #64
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Denne tråden ga meg virkelig lyst på sko!!

Har ikke gjort annet enn å se på sko på nettet etter denne tråden dukket opp.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 16:05   #65
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 19:04   #66
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

Jeg er blitt tverrplattfot etter at eldstemann (på 5år) ble født. Er avhengig av spesialtilpassede fotsenger, og det er no herk å finn sko de passer oppi.

Samme her! Men jeg må innrømme at jeg ikke går med den spesieltilpassede sålen hele tiden. Jeg går mye i crocs her hjemme nå, og de er jo litt formet etter foten. Ellers har jeg gått en del med Scholl sandaler... som jo også er litt formet.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 19:45   #67
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært i en mengde skobutikker og sportsbutikker de siste dagene. UTEN å finne sko som tilfredsstiller både utseendemessig og comfortmessig. Det nærmeste var et par Eccosko, de av joggeskovarianten. Jeg sa jo egentlig at jeg var lei av Ecco, har brukt det i årevis. Disse var veldig bra oppbygde og var lette av vekt. De hadde ikke like god demping som Nike-skoene mine, men jeg har kjøpt meg et par slike støtdempende såler. Hmmm... Får se om jeg kjøper dem i morgen. I så fall blir det like vanskelig å bestemme seg for om jeg skal kjøpe de helt svarte, eller om jeg heller skal være så lite konservativ for en gang skyld at jeg velger de røde og orange ...

Gammel 13-04-07, 21:03   #68
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Samme butikk som fører MTB-skoene som Glitterchick og Misteri anbefaler. Merrell-sko ser fine ut. Jeg har aldri eid et par, men de har altså god demping?

Takk for tips. Jeg vurderer sterkt å kjøpe et par slike. Har imidlertid hørt at man ikke bør bruke sånne sko for lenge av gangen, i alle fall ikke i starten? Er det noen her som har forsøkt slike sko, tro?

Jeg har sånne sandaler og mannen min har sko. Han har bechtrev og 3 prolapser i ryggen. Han merker stor forskjell på når han bruker skoene. Han blir mye bedre i ryggen. Når han bruker andre sko får han mere vondt i ryggen. Jeg bruker de mer fordi jeg er redd belastningskader og jeg er syns at de er kjempegode å bruke. Ingen av oss trengte tilvenningstid på skoene. Vi har brukt de fra dag 1. Enbelaller deg å prøve et par Anbefaller skal det være

Sist redigert av Propella : 13-04-07 kl 21:16. Årsak: Skrivefeil. Vet egentligen ikke hva Enbelaller er?
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 21:06   #69
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for innspill, Lindamor.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.