|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Om kjøp og salg på forum
Da er de jo tjukke i huet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Viser tenner
|
Da lyver man jo ...
![]() |
#67 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Om kjøp og salg på forumJeg syns det er helt greit at noen setter opp veiledende pris. Om noen har fått en bra deal og allikvel selger det til under veiledende pris så vil jo jeg ha fått en grei deal uavhengig av hva de betalte for varen.
![]() |
#68 |
heimføing
|
Selvsagt kan man bli lurt på Finn! De som ikke har rent mel i posen, bruker ikke betalingssystemet der inne. Mange som også har rent mel i posen, bruker det heller ikke, bare så det er sagt. Jfr Elisabeth sin kommentar om hvor tregt det systemet er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm... min bror i Sydney travet byen rundt for å finne meg en Sass & Bide bukse som jeg hadde i samme str. herhjemme. Det viste seg at buksen i jeansversion var MYE mindre enn i sort, ergo, jeg prøvde å selge den. Buksen kostet her 2000 kr dengang, jeg vet ikke hva brormann gav (utover besværet) men jeg ønsket ikke å selge buksen for en slik for det. Forærede den derfor hellere til en "real life" veninne.
![]() |
#71 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjøp og salg på forumDa quotet jeg feil, gitt. Ville quote den melding som sa at kjøper bør få en bra deal dersom man selv gjorde det.
![]() |
#72 |
Protonterapeut
|
Man vet aldri. Aldri!
![]() |
#73 |
Administrator
|
Det er jo ofte en grunn til at en får en vare på salg, utgående modell for eksempel, og i det tilfellet så er det den nye modellen som er verdt veiledende pris, mens den utgående er verdt salgsprisen. Det varierer jo selvsagt litt på hvilken type vare som omsettes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Viser tenner
|
![]() |
#75 |
Like blid!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjøp og salg på forumMulig jeg også er naiv, men jeg velger å fortsette å være det. Og jeg er selvsagt veldig glad for at også andre gjør bomkjøp.
![]() |
![]() |
#76 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjøp og salg på forumDet er ikke så mye jeg handler på nett,men noe har det jo blitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
hmmm
|
Klart; er man skeptisk så er man skeptisk. Og da bør man holde seg unna netthandel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Kidding, right?
|
Jeg går jo ut fra at beløpene har litt å si vel? Om noen selger godt brukte barneklær de selv har arvet gratis for 20-30 kr plagget så er ikke det "kommersiell aktivitet" i mine øyne? ikke slik som jeg har oppfattet forumreglene ihvertfall. Correct me if I am wrong! |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om kjøp og salg på forumJeg kjøper mest av "faste" selgere.Da vet jeg at om jeg kjøper ei veske el ett plagg til 2000,-så er det helt trygt.Legger ikke ut nickene her,men dere vet hvem dere er |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Administrator
|
Selvfølgelig ikke, men om du feks importerer varer (via nettet, venner og kjente, eller egen butikk) og selger det videre som nytt med fortjeneste så blir det kommersielt. Om en arver eller får ting i gave så regner ihvertfall jeg det som det samme som å ha kjøpt det selv prismessig (når det kommer til å selge det videre). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|