|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Kristin HalvorsenI fare for å bli |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kristin Halvorsen
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Kristin HalvorsenJeg stemmer ikke SV og jeg syns det var usedvanlig tåpelig å gi et slikt konkret løfte som Kristin gjorde i denne saken når hun ikke tenker å etterleve det. Det er sikkert mange grunner til at det ikke blir full barnehagedekning, noen faktorer har SV påvirkningsmuligheter overfor, andre er utenfor deres kontroll. Det spiller egentlig ingen rolle, Kristins løfte var ble nemlig fremsagt uten noen som helst forbehold. Hvis det ikke var full barnehagedekningn innen 2007 ville hun gå av. Så målbart, så enkelt, så egnet et utsagn i en valgkamp. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tankefull
|
Sv: Kristin HalvorsenJeg signerer daffy her jeg!
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Inntrykk kan være feil (heldigvis) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Viser tenner
|
Du har stor tiltro til medforumistene skjønner jeg! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Hva i alle dager er det for slags holdning?
|
|
|
#12 |
|
|
Det virket nå som en tåpelig holdning overfor medlemmer av forumet her. Er det slik du ser på dine medforumister?
|
|
|
#13 |
|
Nå får du søren meg gi deg! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Vi kan gå ut fra at det er endel som stemmer Frp her og etter all hetsen mot de her inne, så kan vi bruke uttalelsen din mot de som hetser frp? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: Kristin HalvorsenEnig med Acsa. Jeg er dog glad for at KH har vett til å ikke gå av.
|
|
|
#16 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Kristin HalvorsenSignerer Acsa.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Greit at mange synes hun har gjort en god jobb, men hun visste jo når hun gikk ut med dette løftet at det var mange som hun måtte samarbeide med for å få det til. Er hun så naiv at hun tror at alle vil danse etter hennes pipe når hun lover noe slikt? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Kristin HalvorsenNå er det akkurat like lite aktuelt for meg å stemme SV som FrP |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Mener dette var mer en valgflesk. Det er noe annet å si : vi skal prøve å få til, jobbe hardt for at dette skal gå gjennom. |
|
|
|
![]() |
|
|