|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?
Og likevel bruker den nøyaktig de samme ordene. Journalistene må ha lært av hverandre.
|
|
|
#3 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dersom du hadde lest nettmøtet så hadde du sett at Friis kommenterer at ho brukar barna sine ord på desse leikane, og grunnen til at det vert kalla puleleik er fordi ungane synest det er eit spennande ord å bruke. Ikkje fordi det heng saman med kva ungane faktisk gjer under denne leiken. Rumpeleik hadde vi også då eg gjekk på barnehagen. Det gjekk i korte trekk ut på å gjere kvarandre flaue og få kvarandre til å le ved å vise rumpa |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Å moone er da noe helt annet enn rumpelek. Jeg syns hun bruker ord som ikke er passende og som beskriver noe helt annet enn hva du snakker om.
|
|
|
#5 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Men då diskuterer vi på heilt ulikt grunnlag. Eg diskuterer ut frå kva ho meiner, du diskuterer ut frå at du meiner ho ordlegg seg feil. Under nettmøtet gav ho tydeleg og med sine eigne ord uttrykk for kva ho meiner, og om du då vel å tolke namna på leikane som noko meir enn det det er så får det vere di sak. Sist redigert av Alfa : 16-10-07 kl 13:10. Årsak: leif |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Uansett hvordan jeg tolker henne, så mener jeg at det er upassende med sexleker i en barnehage. Det hadde ikke skjedd der jeg har hatt mine barn uten rabalder, for å si det sånn. Nakenhet og seksualitet er helt normalt i hjemmet vårt og her forblir det helt normalt. Ungene vet godt hvor de kan gjøre hva og jeg kan ikke se at de blir ødelagte ved å ikke få kikke på andre barns kjønnsorganer i eller uten bevegelse.
|
|
|
#7 |
|
Bree
![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg er 110% enig med Sitron |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg ville likt dårlig å hatt mitt barn i en slik barnehage.
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg syns ikke det er greit at barn springer naken i det offentlige rom, og det er nettopp det en barnehage er. JEg vil tro de fleste ville sagt nei dersom et barn hadde spurt om det var greit at barnet kledde av seg på lekerommet på kafeen de er på. Jeg tror man fint kan lære barn og få et naturlig forhold til kroppen sin uten at man skal få onanere akkurat når man vil og kle av seg når man vil. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Jeg er enig med deg.
|
|
|
#12 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg har forresten ikke lest artikkelen i dagbladet, men jeg har hørt et intervju med denne styreren på radio i dag, og hun sa ikke akkurat noe som gjorde at jeg er så veldig enig med henne. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Si meg; brukte hun ordet puleleker?
|
|
|
#15 |
|
Come what may...
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Hva med alle de syke jævlene som ser på dette som mulighet til å skaffe seg en jobb der dem får oppleve sine ekle fantasier! Grøsser bare ved tanken!
|
|
|
#16 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Jeg har forresten jobbet med en som syns det var helt greit med nakne barn, men denne ansatte fikk sterke reaksjoner fra de aller fleste foreldrene og i vår barnehage er dette noe vi ikke gjør. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Det er trist og leit at dagbladet har fremstilt denne saken på en særdeles usmakelig og tacky måte.
|
|
|
#19 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Synes du det er greit med onani i barnehagen?Hvorfor er det negativt å lære barn at seksuell lek er av privat karakter?
|
|
|
#20 |
|
Leser
|
Seksuell lek er da virkelig ikke privat (som i alene) bestandig? Når du som voksen har sex så er du vel ikke nødvendigvis alene?
|
![]() |
|
|