|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mannfolk og pakkingPakke en uke før man skal på tur ?
|
|
|
|
#63 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mannfolk og pakking
Som storebror her sa for endel år siden: Mamma, det er så rart her i huset. Pappa er alltid på kjøkkenet og lager mat og rydder. Og du snekrer og maler hele tiden. Og skifter dekk! Det gjør ingen andre mammaer. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Mannfolk og pakkingSist vi var på festligheter som krevde finstas, bestemte jeg meg for at jeg fra da av skulle ordne med mannens penklær. Pakke får han gjøre selv (han pakker både ned og opp kjappere enn hva jeg gjør), men jeg sørger for at bukser, skjorter etc er i orden og rent. For jeg har fått nok av stress i siste liten fordi han oppdager at dressbuksa enten er for liten eller tilklint med sjokolade fordi han bare slang den inn i skapet etter at nevøen hans hadde brukt ham som håndkle. Jeg skal allerede ordne til meg og to små. Det sparer meg for mye frustrasjon å bare ordne hans også. Man får velge sine kamper med omhu.
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Mannfolk og pakking
Jada - men vi kan jo ikke la være å erte deg likevel! |
|
|
|
#66 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Mannfolk og pakkingDenne strykingen - må man virkelig stryke navnelapper på klærne til voksne folk også? For det er vel ingen andre ting strykejernet brukes til?
|
![]() |
|
|